Rudi Schubert reklamuje Appetitę
Od 1 października przez dwa miesiące Rudi Schubert będzie śpiewać o tym, że "Appetita to przyprawa wyśmienita!".
Kolejna kampania reklamowa przypraw jednorodnych marki Appetita zakłada powrót do znanego szlagieru artysty pt. "Monika, dziewczyna ratownika".
- Utwór jest znakomicie rozpoznawalny, dzięki czemu Appetita znów będzie na ustach całej Polski. Sukces kampanii z 2003 r., kiedy reklama została dobrze zapamiętana przez nucących piosenkę konsumentów każe przypuszczać, że i tym razem kampania odniesie pożądany skutek w postaci ugruntowania wysokiego poziomu spontanicznej znajomości samodzielnie już funkcjonującej marki Appetita i wzmocnienia spójnego wizerunku marki Appetita jako bogatej rodziny przypraw - czytamy w komunikacie nadawcy.
Podstawowym nośnikiem kampanii o charakterze wizerunkowo-edukacyjnym będzie telewizja jako medium dające możliwość przekazu pełnego komunikatu w sposób najbardziej atrakcyjny i przyswajalny. 15'' i 30'' spoty reklamowe pojawią się od października do listopada w stacjach o największej oglądalności w grupie docelowej produktów marki Appetita (kobiety w wieku 25-55 lat), a więc w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7. Reklama telewizyjna wzmocniona będzie reklamą radiową (emisja spotów na antenie radia RMF FM, radia Eska i PR1), reklamą w prasie branżowej i dostępnymi w miejscu sprzedaży materiałami POS.
Kreację przygotowała agencja Capitol, media zaplanował i zakupił dom mediowy Brand Connection.