'Rozmowy z Finezją'
Pod tym hasłem rusza kompleksowy program motywacyjny firmy Prima -
Sara Lee Coffee & Tea skierowany do punktów sprzedaży
detalicznej. Program ma na celu wsparcie relaunch'u produktu marki
Prima Finezja.
Zadaniem programu motywacyjnego "Rozmowy z Finezją" jest zbudowanie pozytywnych relacji Przedstawicieli Handlowych z pracownikami sklepów detalicznych oraz stworzenia wizerunku firmy jako partnera biznesowego. Sklepy, które przystąpią do programu, będą otrzymywać punkty za określoną sprzedaż i realizację standardów ekspozycji produktów.
Na potrzeby programu stworzono wielokanałową platformę komunikacji z uczestnikami Programu oraz Przedstawicielami Handlowymi Primy. Komunikacja obejmuje narzędzia direct marketingu, SMS oraz Internet.
Z uwagi na konieczność monitorowania w czasie rzeczywistym efektów programu postała platformę ekstranetową - Direct Access to Database. Moduł ten poprzez bezpośredni dostęp do bazy wiedzy o programie umożliwia Klientowi bieżącą kontrolę oraz możliwość elastycznego oddziaływania na poszczególnych uczestników Programu "Rozmowy z Finezją".
Za przygotowanie strategiczne, kreację oraz obsługę programu odpowiada agencja marketingu relacji \DATA Solutions.