Robbie Williams zamiast Madonny
Robbie Williams będzie bohaterem najnowszej kampanii reklamowej Radia Zet, która ma poprawić słabe wyniki słuchalności.
Kampania, który rozpocznie się 9 września br., będzie promować nowe hasło stacji "Radio Zet - czułe granie".
"Wybraliśmy Robbiego Williamsa, bo jego przeboje są niezwykle popularne wśród naszych słuchaczy, a jego wizerunek idealnie pasuje do marki Radia Zet" - mówi Robert Kozyra, prezes stacji.
Jak wynika z informacji Radia Zet rozmowy z menedżmentem Williamsa rozpoczęły się jesienią 2003 roku.
Zdjęcia do reklamy odbyły się w maju br. w Hollywood. W ścieżce dźwiękowej reklamy została wykorzystana piosenka "Feel".Scenariusz reklamy napisali Marek Bimer i Janusz Mazurczak. Reklamę reżyserował Scotty Bergstein.
Kampanię reklamową Radia Zet zaplanowała dom mediowy Zenith Optimedia Group a swoim zasięgiem obejmie telewizję, prasę, kina i internet. Premiera pierwszej reklamy Radia Zet z Robbie Williamsem 9 września 2005 roku o godzinie 16.56 w telewizyjnej Jedynce, przed "Teleexpresem".
Tajemnicą są koszty kampanii i planowany czas jej trwania. Jak przypomina "Rzeczpospollita" o pieniądzach Radio Zet nie mówiło także przed rokiem, gdy we wrześniu ruszała pierwsza kampania reklamowa ze światową gwiazdą Madonną. Kampania, która podobno kosztowała nadawcę ponad 10 mln dolarów, nie przyniosła jednak oczekiwanego wzrostu słuchalności. Jak wynika z ostatnich badań przeprowadzanych przez MB SMG/KRC, od wiosny Radio Zet traci słuchaczy. W okresie czerwiec - lipiec udział stacji w radiowym rynku spadł o 1,5 pkt, do 18,05 proc., w porównaniu z poprzednim badaniem kwiecień - czerwiec i prawie o 3 pkt proc. w porównaniu z podobnym okresem ubiegłego roku. To największy spadek wśród stacji z pierwszej trójki (RMF FM, Radio Zet i publiczny PR 1) w skali roku.