Trwa ładowanie...
d3u6lok
18-08-2006 07:10

RMF podnosi ceny reklam

Od 4 września br. średnia cena reklamy w radiu RMF FM wzrośnie o ponad 9 proc.

d3u6lok
d3u6lok

Od poniedziałku do piątku w godz. 8-10 za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić 14 tyś. zł (cena netto). To blisko o 14 proc. więcej niż ostatnio. W paśmie 16-17 za spot zapłacimy 10 tyś., a w następnej godzinie 9 tyś. zł. W sobotę cena w paśmie 9-12 to 8 tyś. zł., a w tym samym czasie w niedzielę 4,7 tyś. zł. Nowy cennik będzie obowiązywał od 4 września. „Są dwa główne powody, dlaczego drożeją ceny. Pierwszy to wyniki słuchalności RMF FM. Pomimo podwyżki, koszty CPP nadal są konkurencyjne wobec innych stacji radiowych. Drugi powód to - z jednej strony - wzrost rynku reklamowego w Polsce i równocześnie większy popyt na reklamę w RMF, a z drugiej ograniczenie ilości reklam, które mogą być emitowane na antenie. I to, patrząc z punktu widzenia tak reklamodawców, jak i słuchaczy, którzy reklamy w radiu akceptują, ale w wyważonej ilości, skłoniło nas do podwyżki cen” – informuje nas Dyrektor Zarządzający Produktami W Broker FM, Klaudiusz Frydrych.

Dodatkowo RMF FM wprowadza ofertę „Kumulacja”. Oferta ta daje możliwość zakupu kampanii w RMF FM zgodnie z dotychczasowym „starym” cennikiem oraz pozwala uzyskać dodatkowe gratisowe spoty do kampanii realizowanych od 16.08 do 30.09.2006 (w kampanii sierpniowej – 15 proc. wg wartości RC kampanii, w kampanii wrześniowej – 10 proc. wg wartości RC). Sprzedaż tej oferty rozpoczęła się 16 sierpnia, a zakończy 15 września.

Pierwszą w tym roku podwyżka cen reklam w RMF FM wprowadzono w marcu br. Wtedy to średnia cena reklamy wzrosła o ok. 20 proc.

d3u6lok
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3u6lok
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj