RMF FM z WirtualneMedia.pl
RMF FM i WirtualneMedia.pl nawiązały długofalową współpracę w zakresie recenzowania książek o tematyce branżowej.
Wspólna rubryka, zatytułowana „Wirtualne Media i RMF FM polecają”, ruszyła 2 stycznia 2006 i jest dostępna pod adresem http://www.wirtualnemedia.pl
W rubryce znajdą się recenzje publikacji, traktujących o mediach, reklamie, public relations czy innych aspektach szeroko pojętego marketingu. Dział ma za zadanie wskazać książki istotne i przydatne dla pracy zarówno praktyków, jak i teoretyków (naukowców czy studentów), które w profesjonalny i analityczny sposób przedstawiają aktualne trendy w branży.
Autorami recenzji będą pracownicy radia RMF FM i WirtualneMedia.pl oraz zaproszeni przez nich goście specjalni.
Pierwszy artykuł, autorstwa Anny Jupowicz-Ginalskiej (RMF FM), omawia książkę „Media, reklama i public relations w Polsce”, która dotyczy problemu nieuczciwych praktyk komunikacyjnych w Polsce. Już niedługo ukaże się kolejna recenzja (książki „Jak utrzymywać dobre relacje z mediami” Michaela Blanda, Alison Theaker, Dawida Wragga), napisana przez Dorotę Ryciak (RMF FM).