Trwa ładowanie...
du5fod8
05-03-2006 21:28

Relaunchowa kampania POPa

Z początkiem marca ruszyła kampania POP - pre paidowej marki Orange kierowanej do młodych ludzi.

du5fod8
du5fod8

Kampania pod hasłem ‘POP generacja” jest relaunchem marki, wprowadzającym nową identyfikację wizualną brandu.

POP pozostaje autonomiczną marką, adresowaną do grupy docelowej 15-25 lat, choć jaśniej niż do tej pory komunikuje swoje związki z Orange. Nowa identyfikacja wykorzystuje kolorystykę Orange (kolory pomarańczowy, czarny i biały), jednak jej estetyka jest wyraźnie inna od estetyki stosowanej przez Orange: dominującym elementem jest dynamiczna kompozycja poddanych kolorystycznej i kompozycyjnej restylizacji tzw. mazów, znanych z poprzedniego systemu identyfikacji. Niezmienny pozostaje krój logotypu POP, ale na stałe towarzyszy mu znak Orange.

Kreację przygotował team Arkadiusz Rączka (copywriter) i Maciej Orłowski (art director, kampania jest jego debiutem w barwach Testardo Red Cell) pod nadzorem dyrektora kreatywnego Pawła Niezgody. Film powstał w studio filmowym Opus, reżyserem był Jan Hryniak, operatorem Marek Rajca. Muzyka to powstała specjalnie na potrzeby filmu kompozycja zespołu Cool Kids Of Death.

Kampania będzie prowadzona w telewizji (TVP, TVN, TVN7, Polsat, Discovery, Animal Planet, MTV, Viva, 4FunTV), kinach, Internecie (m.in. na Onet.pl i WP.pl) oraz na outdoorze, indoorowych nośnikach wielkoformatowych (m.in. w centrach handlowych i warszawskim metrze). Materiały reklamowe (ulotki, standy, coblery oraz interaktywne formy prezentowane na monitorach komputerów) pojawią się również w kafejkach internetowych. Media planował i zakupił dom mediowy Initiative Media.

Kampanię wspierać będą w punktach sprzedaży materiały POS.

Równocześnie z kampanią rusza również nowy serwis informacyjny marki pod adresem www.orange.pl/pop.

du5fod8
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
du5fod8
Więcej tematów