Relaunchowa kampania POPa
Z początkiem marca ruszyła kampania POP - pre paidowej marki Orange kierowanej do młodych ludzi.
Kampania pod hasłem ‘POP generacja” jest relaunchem marki, wprowadzającym nową identyfikację wizualną brandu.
POP pozostaje autonomiczną marką, adresowaną do grupy docelowej 15-25 lat, choć jaśniej niż do tej pory komunikuje swoje związki z Orange. Nowa identyfikacja wykorzystuje kolorystykę Orange (kolory pomarańczowy, czarny i biały), jednak jej estetyka jest wyraźnie inna od estetyki stosowanej przez Orange: dominującym elementem jest dynamiczna kompozycja poddanych kolorystycznej i kompozycyjnej restylizacji tzw. mazów, znanych z poprzedniego systemu identyfikacji. Niezmienny pozostaje krój logotypu POP, ale na stałe towarzyszy mu znak Orange.
Kreację przygotował team Arkadiusz Rączka (copywriter) i Maciej Orłowski (art director, kampania jest jego debiutem w barwach Testardo Red Cell) pod nadzorem dyrektora kreatywnego Pawła Niezgody. Film powstał w studio filmowym Opus, reżyserem był Jan Hryniak, operatorem Marek Rajca. Muzyka to powstała specjalnie na potrzeby filmu kompozycja zespołu Cool Kids Of Death.
Kampania będzie prowadzona w telewizji (TVP, TVN, TVN7, Polsat, Discovery, Animal Planet, MTV, Viva, 4FunTV), kinach, Internecie (m.in. na Onet.pl i WP.pl) oraz na outdoorze, indoorowych nośnikach wielkoformatowych (m.in. w centrach handlowych i warszawskim metrze). Materiały reklamowe (ulotki, standy, coblery oraz interaktywne formy prezentowane na monitorach komputerów) pojawią się również w kafejkach internetowych. Media planował i zakupił dom mediowy Initiative Media.
Kampanię wspierać będą w punktach sprzedaży materiały POS.
Równocześnie z kampanią rusza również nowy serwis informacyjny marki pod adresem www.orange.pl/pop.