Reklamy w Radiu Kampus
Akademickie Radio Kampus 97,1 FM uzyskało koncesję na emisję 2 proc. reklam w dobowym czasie nadawania.
02.01.2007 07:10
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - na wniosek Uniwersytetu Warszawskiego - zmieniła koncesję Akademickiemu Radiu Kampus (97,1 FM). Zmiana zapisów dotyczy udziału reklam w dobowym czasie nadawania, zerowy próg obowiązujący do tej pory zamieniono na 2 % udział reklam i audycji sponsorowanych.
„Dotychczasowa misja AR Kampus – szkolenie dziennikarzy radiowych przyniosła zaskakująco dobre rezultaty. Studenci, którzy pierwsze kroki w eter stawiali w naszej rozgłośni w tej chwili są już wykwalifikowanymi pracownikami zdecydowanej większości stacji radiowych lokalnych i ogólnopolskich. Dlatego też postanowiliśmy rozszerzyć możliwości szkoleniowe Radia Kampus Pion Promocji i Reklamy, który będzie szkolił studentów warszawskich uczelni w tym zakresie.” – mówi Iwona Kostka – Kwiatkowska Redaktor Naczelna Akademickiego Radia Kampus.
„Reklamodawcy sami pytają o możliwość emisji reklam na antenie Akademickiego Radia Kampus, postanowiliśmy, zatem wyjść im naprzeciw.” – dodaje Artur Lompart Rzecznik Prasowy Uniwersytetu Warszawskiego, właściciela koncesji AR Kampus.
Roczny koszt utrzymania akademickiej rozgłośni w Warszawie wynosi 600 tys. zł i jest w całości pokrywany przez właściciela – Uniwersytet Warszawski.