Reklamy w podręcznikach

Wydawca Campus Media Group umieszcza na swej stronie internetowej darmowe, finansowane z reklam podręczniki

28.08.2006 | aktual.: 28.08.2006 07:29

Dzięki takiej reklamie firmy zyskują sympatię studentów jednocześnie zwiększając szanse swoich marek w momencie kształtowania się preferencji młodych ludzi. Reklamy umieszczone są w podręcznikach, które studenci mogą z łatwością ściągnąć. Znajdują się tam w miejscach „naturalnych przerw” w czytaniu, a więc na początkach i końcach rozdziałów, przy indeksie, spisie treści a także w sekcjach pytań i odpowiedzi. Firma może zakupić pojedyncze reklamy, zazwyczaj całostronicowe, lub zasponsorować książkę w całości.

Reklamy mogą być umieszczane na dowolny, wybrany przez firmę okres, a ich treść może się zmieniać, co umożliwia dostosowanie jej na przykład do pory roku. Ogłoszenia odświeżają się automatycznie w momencie, gdy studenci logują się do podręcznika.

Szkoły muszą zgłosić się do udziału w programie korzystania z e-podręczników, jednak studenci szkół w nim nieuczestniczących również mogą je ściągać. Do grona szkół-uczestników programu należą między innymi University of Michigan, Georgia Tech, Fordham, Clemson i Carnegie Mellon. Komputerowe książki dostępne będą na 150 campusach, gdzie dotrą do 250 tysięcy studentów.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)