Trwa ładowanie...
różne
16-06-2004 14:58

Reklama prewencyjna

(PAP)
Na paryskim lotnisku pojawiły się reklamy... straszące więzieniem. Akcja jest pomysłem trzech koncernów – Chanel, Lacoste i Louis Vuitton – które w ten sposób łączą siły w walce ze sprowadzanymi z Włoch podróbkami ich produktów.

Reklama prewencyjnaŹródło: PAP
d1leabp
d1leabp

Reklamy ostrzegają turystów, że za sprowadzanie fałszywek we Francji grozi grzywna do 300 tysięcy euro i do 3 lat więzienia.

I tak np., na plakatach – obok zdjęcia podróbki futerału na telefon Vuitton’a – jest napis: „Twój ostatni telefon będzie do adwokata”. Do kupowania fałszywek Lacoste zniechęca z kolei slogan „Fałszywy krokodylek, prawdziwe łzy”. Do akcji włączyły się również francuskie i włoskie służby celne.

d1leabp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1leabp
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj