Radio Plus rośnie w silę
Dwie kolejne stacje podjęły decyzje o związaniu się siecią Radia Plus.
10.11.2005 06:02
9 listopada Radio Plus Kielce oraz Radio Plus Radom podpisały nowe umowy ze spółką Radio Plus Polska Sp. z o.o. dotyczące współpracy franchisingowej. To kolejne stacje, które zawarły umowy z rozrastającą się siecią grupy Ad.point.
W sieci Plus zdecydowało się pozostać już łącznie 12 stacji. Poza Kielcami i Radomiem w jej skład wchodzą rozgłośnie z Gdańska, Bydgoszczy, Gniezna, Gorzowa, Głogowa, Zielonej Góry, Gliwic, Opola i Legnicy.
"Formuła sieci jest otwarta. Prowadzimy rozmowy z kolejnymi stacjami w celu jej poszerzenia" - powiedział Sebastian Wojciechowski, wiceprezes spółki Radio Plus Polska Sp.z o.o. Dyrektor stacji Radio Plus Radom, ks. Jacek Wieczorek uzasadnia decyzję o podpisaniu umowy faktem, że właściciele sieci gwarantują zapewnienie lokalnego charakteru stacji, słuchają uwag i sugestii przedstawicieli radomskiej rozgłośni co do programu oraz uznają potencjał ludzi tworzących rozgłośnię.
Podobną opinię wyraża dyrektor programowy stacji Radio Plus Kielce, Piotr Michalec. Przedstawiciele stacji są przekonani, że z przedstawionych im dwóch konkurencyjnych propozycji, projekt Radia Plus umożliwia pełniejszą realizację programu stacji lokalnej, a taką chcą pozostać. Nie bez znaczenia jest także marka Radia Plus, którą kielczanie znają i cenią oraz format muzyczny Plusa, który idealnie pasuje do misji tego medium.
Marka "Radio Plus" obecna jest na polskim rynku od ponad 10 lat, funkcjonuje w zasięgu ponadregionalnym. Radio ma charakter społeczno - religijny, skierowane jest głównie do osób w wieku od 25 do 45 lat.
Pod koniec października Rada Programowa Radia Plus Polska - Zachód Sp.z.o.o. i Spółka Producencka Plus Polska Sp.z.o.o., podjęła decyzje dotyczące rozszerzenia oferty programowej na swojej antenie. Radio Plus będzie kontynuować religijny charakter emitowanego programu poprzez takie stałe formy jak: Ewangeliarz, Patron Dnia, informacje z życia Kościoła czy transmisja Mszy św. "Rada opowiedziała się też za pełniejszym wykorzystaniem czasu lokalnego, jaki każda ze stacji posiada do swojej dyspozycji, by program był nie tylko atrakcyjny, ale i opiniotwórczy" - powiedział ks. Paweł Gronowski Prezes Radia Plus Polska Zachód Sp.z.o.o.