Pysio: zgarnij Pysiokubek
Marka Pysio (Agros Nova) rozpoczęła promocję konsumencką. Do
rozdania ma 250 000 'Pysiokubków'.
Mechanizm promocji skonstruowano zgodnie z regułą "instant-win". Każdy, kto zakupi cztery małe (poj. 300 ml) lub dwie duże butle (poj. 985 ml) Pysia, dowolnego smaku, może otrzymać jeden z kolekcji trzech Pysiokubków (czerwony, zielony lub żółty). Ponadto w niektórych sklepach wielkopowierzchniowych (super i hipermarketach) pojawią się specjalne zestawy promocyjne z prezentem od Pysia. W zestawie znajdują się dwie duże oraz jedna mała butelka Pysia oraz Pysiokubek.
Promocja trwa do momentu wyczerpania się nagród w sklepie i obejmuje wybrane placówki handlowe na terenie całego kraju.
Akcję komunikuje kampania telewizyjna, która w tym tygodniu rozpoczęła się w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach dziecięcych. 30-sek. spot reklamowy został przygotowany przez agencje DDB Warszawa oraz DRAFTFCB + AD FABRIKA. Animacje wykonał Platige Image.
Poza reklamą telewizyjną akcję wspierają działania trade-marketingowe w punktach sprzedaży.