Trwa ładowanie...
dfdraq2
14-03-2008 08:00

Purmo promuje ciepło


Koncern Rettig Heating rozpoczyna paneuropejską kampanię promocyjną
grzejników i ogrzewania podłogowego Purmo. Działania mają na celu
zaprezentowanie szerokiej oferty rozwiązań grzewczych marki. Poza
Polską kampanię zaplanowano w 8 krajach Europy.

dfdraq2
dfdraq2

Kampania skierowana jest do odbiorców profesjonalnych - instalatorów, sprzedawców i projektantów instalacji grzewczych, a także do klientów ostatecznych. Zgodnie z hasłem "Pełen zakres produktów w The Warm Society", komunikacja informuje o kompleksowej ofercie różnych typów grzejników oraz ogrzewania podłogowego Purmo, która zaspokoi techniczne i estetyczne potrzeby różnych klientów.

Kampania obejmuje komunikację ATL oraz działania bezpośrednie. W ramach ATL-u zaplanowano reklamy prasowe w czołowych magazynach branżowych: Instalator Polski i Magazyn Instalatora oraz pismach dla konsumentów ostatecznych: Murator i Ładny Dom. Emisje zaplanowano w okresie od marca do maja. Layouty reklam są identyczne we wszystkich krajach, zgodne z nową komunikacją korporacyjną The Warm Society. Kampanię w prasie zapoczątkował insert - broszura prezentująca produkty Purmo oraz strategię The Warm Society, która pojawiła się w lutym w pismach branżowych.
.
Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów to trzy akcje mailingowe, z których pierwsza odbyła się już pod koniec stycznia, a ostatnia jest zaplanowana na kwiecień. Obejmą one razem około 11 000 odbiorców. Dodatkowo w punktach sprzedaży pojawią się materiały reklamowe.

Jest to już trzecia ogólnoeuropejska kampania Purmo w ramach nowej europejskiej platformy komunikacyjnej The Warm Society. Będzie ona równolegle odbywać się w Polsce, Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii. Kampanię przygotowała duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zostały zaadaptowane samodzielnie przez dział marketingu Rettig Heating, kierowany przez Emilię Dudek.

dfdraq2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dfdraq2
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj