Purmo promuje ciepło
Koncern Rettig Heating rozpoczyna paneuropejską kampanię promocyjną
grzejników i ogrzewania podłogowego Purmo. Działania mają na celu
zaprezentowanie szerokiej oferty rozwiązań grzewczych marki. Poza
Polską kampanię zaplanowano w 8 krajach Europy.
Kampania skierowana jest do odbiorców profesjonalnych - instalatorów, sprzedawców i projektantów instalacji grzewczych, a także do klientów ostatecznych. Zgodnie z hasłem "Pełen zakres produktów w The Warm Society", komunikacja informuje o kompleksowej ofercie różnych typów grzejników oraz ogrzewania podłogowego Purmo, która zaspokoi techniczne i estetyczne potrzeby różnych klientów.
Kampania obejmuje komunikację ATL oraz działania bezpośrednie. W ramach ATL-u zaplanowano reklamy prasowe w czołowych magazynach branżowych: Instalator Polski i Magazyn Instalatora oraz pismach dla konsumentów ostatecznych: Murator i Ładny Dom. Emisje zaplanowano w okresie od marca do maja. Layouty reklam są identyczne we wszystkich krajach, zgodne z nową komunikacją korporacyjną The Warm Society. Kampanię w prasie zapoczątkował insert - broszura prezentująca produkty Purmo oraz strategię The Warm Society, która pojawiła się w lutym w pismach branżowych.
.
Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów to trzy akcje mailingowe, z których pierwsza odbyła się już pod koniec stycznia, a ostatnia jest zaplanowana na kwiecień. Obejmą one razem około 11 000 odbiorców. Dodatkowo w punktach sprzedaży pojawią się materiały reklamowe.
Jest to już trzecia ogólnoeuropejska kampania Purmo w ramach nowej europejskiej platformy komunikacyjnej The Warm Society. Będzie ona równolegle odbywać się w Polsce, Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii. Kampanię przygotowała duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zostały zaadaptowane samodzielnie przez dział marketingu Rettig Heating, kierowany przez Emilię Dudek.