Przytul mnie
Z początkiem grudnia br. rozpocznie się kampania reklamowa pt.
"Przytul mnie" dla Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
przygotowana przez TBWA\Telescope wspólnie ze studentami ze Szkoły
Mistrzów Reklamy przy WSPiZ im. L. Koźminskiego.
Celem kampanii jest zachęcenie społeczeństwa do przekazywania 1% podatku na Hospicjum dla dzieci oraz poinformowanie Polaków o szerokiej działalności Hospicjum wykraczającej poza przyjęte stereotypy.
Nad kreacją projektu pracowały studentki Szkoły Mistrzów Reklamy: Magda Bretsznajder -Domagała i Marta Kartasińska oraz fotograf Magda Wunsche .
Działania komunikacyjne obejmą media ogólnopolskie: telewizję, prasę, radio, Internet oraz outdoor. Kampania potrwa 5 miesięcy, z naciskiem na grudzień 2007 i kwiecień 2008.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media Warszawa, a za przygotowanie materiałów do druku i internetu odpowiedzialna jest agencja E-GRAPHICS.