Przewodniki od Newsweeka
W poniedziałek, 4 czerwca Newsweek Polska rozpoczyna nowy cykl dodatków "Podróż za jeden Newsweek".
17.05.2007 07:10
Przez kolejnych 14 tygodni, do każdego wydania tygodnika dołączony zostanie przewodnik po wybranych miastach Europy. Każdemu przewodnikowi towarzyszyć będzie książka "Szok kulturowy", opisująca różnice kulturowe danego kraju.
Jak podano w komunikacie założeniem serii "Podróż za jeden Newsweek" jest ukazanie ciekawych, ale nietypowych i często omijanych przez turystów miejsc w każdym z prezentowanych miast. Przewodniki zostały przygotowane pod okiem dziennikarza Filipa Łobodzińskiego, który jest twarzą kampanii promującej serię. Kolejne przewodniki opisywać będą Pragę, Lizbonę, Mediolan, Amsterdam, Sztokholm, Brukselę, Manchester, Monachium, Dublin, Linz, Marsylię, Edynburg i w końcu Kopenhagę.
Pierwszemu przewodnikowi, opisującemu Pragę, towarzyszyć będzie egzemplarz książki zatytułowanej "Szok kulturowy. Spokojnie, to tylko Czechy". Książka dołączona będzie do części nakładu Newsweeka. Cena tygodnika wraz z książką wyniesie 6,90 zł. Kolejne tomy serii książkowej będą do nabycia łącznie z Newsweekiem w cenie 14,90 zł w salonach sieci EMPIK, Relay oraz Inmedio.
Równolegle w każdy weekend na antenie telewizji TVN24 będzie można obejrzeć relacje na żywo z najciekawszych miast opisywanych w przewodnikach Newsweeka w specjalnym wakacyjnym cyklu podróżniczym "Wyskoczmy na weekend z TVN24".
W trakcie relacji na żywo, Jacek Pałasiński, przedstawi relację z miasta opisywanego w poniedziałkowym Newsweeku.
Całość przedsięwzięcia zostanie wsparta kampanią reklamową w stacjach telewizyjnych (TVP1, Polsat, TVN, TVN24, Discovery), rozgłośniach radiowych (m.in. RMF FM, Trójka), na plakatach citilight oraz w prasie (Newsweek Polska, Forbes, Dziennik). Kreację przygotowała agencja PZL, media zaplanował Mediacom.