Przełom w bankowości
Dotychczas rynek usług bankowych w Polsce był podzielony między dwa typy instytucji finansowych: banki wirtualne i tradycyjne. Teraz na rynku nareszcie pojawiła się nowa kategoria – „bank środka”.
11.01.2005 | aktual.: 21.04.2005 10:40
Przykładem takiego banku jest ING Bank Śląski, który oprócz dobrze rozbudowanej sieci placówek oferuje Klientom nowoczesne usługi bankowości internetowej i telefonicznej. Dzięki nim bezpłatnie, z dowolnego miejsca, przez 24 godziny na dobę można mieć dostęp do swoich pieniędzy. W "Banku przez Internet" można nie tylko kontrolować stan konta, lecz także dokonywać bezpłatnych przelewów.
Oprócz rozwiniętej oferty bankowości internetowej ING Bank Śląski wyróżniają także usługi bankowości telefonicznej, a w szczególności serwis SMS. Posiadacz tej usługi otrzymuje automatycznie na swój telefon komórkowy powiadomienia o dokonanych transakcjach – wpłatach, wypłatach z konta czy płatnościach dokonanych debetowymi kartami płatniczymi. Usługę tę można wypróbować przez 3 miesiące bez opłat.
Taki kierunek rozwoju rynku usług bankowych powinien ucieszyć wszystkich Klientów poszukujących banku, który spełni ich potrzeby w zakresie prostego, wygodnego i bezpłatnego dostępu do swoich pieniędzy poprzez internet czy telefon, ale również da poczucie bezpieczeństwa poparte solidną marką, rozwiniętą siecią oddziałów oraz długim doświadczeniem na rynku.