PolskaPruszków chce zerwać z mafią

Pruszków chce zerwać z mafią

Z czym kojarzy się Pruszków? Z mafią. A z
czym jeszcze? Ze szpitalem psychiatrycznym. Władze miasta mają
tego dość i chcą ten obraz zmienić. Wynajęli ludzi od kreowania
wizerunku. Czy to wystarczy? - stawia pytanie "Życie Warszawy".

28.09.2007 | aktual.: 28.09.2007 06:52

O nowy wizerunek Pruszkowa zadba agencja brandingowa Bakalie. Zostaliśmy poproszeni przez władze miasta do przeprowadzenia działań wizerunkowych i stworzenia marki miasta- mówi Bartłomiej Piekło z firmy Bakalie.

Już powstał folder promocyjny prezentujący mocne punkty Pruszkowa oraz logo. Miasto promować się będzie hasłem "Kolej na Pruszków". Chodziło o znalezienie takich elementów w mieście, które wyróżnią je w aglomeracji warszawskiej i spośród innych polskich miast tej wielkości. Takich jak jedyny w Polsce kryty tor kolarski - mówi Piekło.

Do końca roku ma powstać spot reklamowy prezentujący walory Pruszkowa. Miałby on być prezentowany m.in. w telewizji. Teraz miasto szuka firmy, która przygotuje kompleksową strategię promocyjną.

Wszystko to ma ściągnąć do miasta nowych mieszkańców i inwestorów. Pruszków liczy też, że dzięki temu stanie się siedzibą ważnych instytucji kulturalnych oraz finansowych - pisze "Życie Warszawy". (PAP)

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)