Pruszków chce zerwać z mafią
Z czym kojarzy się Pruszków? Z mafią. A z
czym jeszcze? Ze szpitalem psychiatrycznym. Władze miasta mają
tego dość i chcą ten obraz zmienić. Wynajęli ludzi od kreowania
wizerunku. Czy to wystarczy? - stawia pytanie "Życie Warszawy".
28.09.2007 | aktual.: 28.09.2007 06:52
O nowy wizerunek Pruszkowa zadba agencja brandingowa Bakalie. Zostaliśmy poproszeni przez władze miasta do przeprowadzenia działań wizerunkowych i stworzenia marki miasta- mówi Bartłomiej Piekło z firmy Bakalie.
Już powstał folder promocyjny prezentujący mocne punkty Pruszkowa oraz logo. Miasto promować się będzie hasłem "Kolej na Pruszków". Chodziło o znalezienie takich elementów w mieście, które wyróżnią je w aglomeracji warszawskiej i spośród innych polskich miast tej wielkości. Takich jak jedyny w Polsce kryty tor kolarski - mówi Piekło.
Do końca roku ma powstać spot reklamowy prezentujący walory Pruszkowa. Miałby on być prezentowany m.in. w telewizji. Teraz miasto szuka firmy, która przygotuje kompleksową strategię promocyjną.
Wszystko to ma ściągnąć do miasta nowych mieszkańców i inwestorów. Pruszków liczy też, że dzięki temu stanie się siedzibą ważnych instytucji kulturalnych oraz finansowych - pisze "Życie Warszawy". (PAP)