Promocja STR8 zone
15 maja 2006 roku wystartowała promocja konsumencka przygotowana przez agencję BTL Point Group dla marki kosmetyków męskich STR8.
30.05.2006 06:52
Akcja powstała w ramach obsługi marketing services koncernu Sarantis Polska, właściciela marki.
Celem promocji jest aktywacja sprzedaży dezodorantów STR8 oraz wzmocnienie wizerunku marki skierowanej do młodych, nowoczesnych mężczyzn.
Adresatami promocji są mężczyźni w wieku 18-34 lat, ze wskazaniem na młodszą część tej grupy. Dlatego wykorzystana została formuła konkursu SMS-owego, polegająca na poprawnej i jak najszybszej odpowiedzi na otrzymane pytanie dotyczące motoryzacji. Główną nagrodą w promocji jest samochód – najnowsze Subaru Impreza WRX.
Akcja składa się z trzech etapów, dzięki czemu uczestnik może wygrać wiele różnych atrakcyjnych nagród i sam decydować, kiedy chce grać i o jakie nagrody. Wejść do wyścigu może każdy, kto wyśle kod ze stickera umieszczonego na opakowaniach dezodorantów STR8. Wysłanie kodu za pomocą SMS-a gwarantuje otrzymanie nagrody w postaci logo, tapety bądź dzwonka na telefon komórkowy. Gadżet można wybrać w serwisie promocyjnym www.STR8.pl.
Po otrzymaniu nagrody gwarantowanej każdy uczestnik może wziąć udział w jednym z wyścigów odbywających się codziennie w godz. 8-20. Od poniedziałku do soboty osoby, które odpowiedzą poprawnie i najszybciej na przesłane pytanie dotyczące motoryzacji, mają codziennie szansę wygrania odtwarzacza multimedialnego iRiver, zestawu Tak Tak, wód toaletowych STR8 Titanium lub zestawów złożonych z T-shirtu STR8 oraz gry Java na komórkę. W każdą niedzielę (oprócz 13 sierpnia) do wygrania jest palmtop Fujitsu-Siemens, wody toaletowe STR8 Titanium oraz T-shirty STR8 z grą Java.
Promocja potrwa do 13 sierpnia br. i zakończy się wielkim finałem, który również będzie miał formę wyścigu SMS-owego. Uczestnik, który poprawnie i najszybciej odpowie na trzy pytania dotyczące motoryzacji, wygra najnowsze Subaru Impreza WRX!
Akcja promocyjna wspierana jest licznymi materiałami POS: stickerami, plakatami, standami, wobblerami oraz shelflinerami. Na potrzeby akcji został stworzony promocyjny serwis internetowy, zintegrowany z platformą SMS. Komunikacja akcji będzie prowadzona również w mediach – spoty telewizyjne z trailerem informującym o konkursie ukazywać się będą w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsacie, Polsacie Sport, TVN-nie i TVN Turbo. Dodatkowo komunikacja będzie wsparta layoutami w „?dlaczego” – magazynie adresowanym do core-targetu.
Za projekt i realizację akcji oraz produkcję trailera do spotu TV odpowiada agencja marketing services BTL Point Group, serwis WWW przygotowała agencja Online Point Group. Technologie i zaplecze mobile marketingowe zapewnia agencja marketingu mobilnego adMobile (Mobile Point Group).