Promocja Polski w CNN
Agencja Communication Unlimited zrealizowała spot promujący Polskę,
który od piątku jest emitowany na antenie CNN. Spot powstał na
zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych i ma na celu wsparcie
naszych starań o organizację Expo 2012.
15.10.2007 08:00
Agencja Communication Unlimited już po raz trzeci przygotowała film będący częścią kampanii promującej Polskę na świecie. Tym razem ma to związek z ostatecznym rozstrzygnięciem rywalizacji o EXPO 2012, które nastąpi za półtora miesiąca. Film ma z jednej strony zwrócić uwagę na Wrocław jako potencjalnego gospodarza światowej wystawy, z drugiej strony na Polskę jako kraj możliwości: biznesowych i turystycznych. Skierowany jest do osób zaangażowanych w wybór kandydata, partnerów zagranicznych i turystów. 30-sekundowy spot nawiązuje do wszystkiego z czego Polska jest dumna i co odróżnia ją od innych krajów środkowej Europy, a więc przede wszystkim do bogatej historii, dziedzictwa kulturowego, dogodnych warunków inwestycyjnych oraz pięknych i naturalnych zakątków idealnych dla rodziny i miłośników przygód.
"Pokazać obcokrajowcom nasz kraj w taki sposób, żeby uznali, że to właśnie Wrocław jest idealnym kandydatem do organizacji Expo 2012, a jednocześnie zachęcić ich do postrzegania Polski w kategoriach biznesowych i wypoczynkowych - to duże wyzwanie. Dlatego zdecydowaliśmy się na wybór motywu przewodniego - jabłka, które symbolizuje dojrzałość, harmonię i obietnicę owocnej współpracy z jednym z najdynamiczniej rozwijających się krajów Europy Środkowej" - komentuje Paweł Kowalewski, prezes Communication Unlimited.
Film przygotował zespół kreatywny Communication Unlimited w składzie: art director Rafał Grzeszkowski, copy Katarzyna Cieślar, dyrektor kreatywny Paweł Kowalewski.