Trwa ładowanie...
d1u4r93
31-10-2006 07:10

Promocja Dr.Oetkera

W największych sieciach handlowych na terenie całej Polski trwa promocja sprzedaży budyni tradycyjnych Dr.Oetkera.

d1u4r93
d1u4r93

Za opracowanie koncepcji, kreację oraz realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Celem promocji jest zbudowanie w świadomości klientów wizerunku budyni Dr.Oetkera jako marki dostępnej i bliskiej, do codziennego spożywania. Działania promocyjne mają na celu podkreślenie doskonałej jakości oraz walorów smakowych produktu, zdobywających uznanie podczas badań konsumenckich.

W ramach akcji promocyjnej przez 6 kolejnych weekendów, w sieciach handlowych Auchan, Real, Geant, Carrefour, Leclerc oraz większych supermarketach, odbywają się degustacje produktu, podczas których hostessy zdradzają sekrety i sposoby jego przyrządzania. Każdy kto zadeklaruje chęć kupienia co najmniej trzech budyni Dr.Oetkera otrzymuje w prezencie plastikową łyżeczkę do budyniu, która zmienia kolor pod wpływem temperatury.

Tradycyjne budynie Dr.Oetkera dostępne są na rynku w nowym, odświeżonym opakowaniu, w 5 smakach: waniliowym, śmietankowym, czekoladowym, toffi i malinowym. Akcja promocyjna potrwa do 19 listopada 2006.

d1u4r93
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1u4r93
Więcej tematów