Trwa ładowanie...
d3u6lok
06-12-2005 06:35

Projekt "Marchewka"

Polska promuje soki marchwiowe w Bułgarii i Rumunii.

d3u6lok
d3u6lok

Kolejny konkurs Komisji Europejskiej na promocję produktów spożywczych rozstrzygnięty. Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) otrzyma unijne fundusze na realizację w 2006 r. kampanii promującej kategorię soków i nektarów marchwiowych w Bułgarii i Rumunii. Kampania będzie bardzo intensywna i o dużym zasięgu. Obejmie wszystkie kanały komunikacji marketingowej w obydwu krajach: media elektroniczne i drukowane, outdoor, BTL, PR, Internet, działania w miejscach sprzedaży.

Jest to jedyny polski projekt przygotowany przez organizację branżową, który Komisja Europejska zatwierdziła do realizacji w państwach trzecich w ramach działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących produktów rolnych. Jednocześnie jest to pierwsza polska kampania promocyjna współfinansowana ze środków unijnych realizowana poza granicami Unii.

Krajowa Unia Producentów Soków otrzymała fundusze unijne na dofinansowanie (w 80%) projektu „Marchewka” w ramach jednego z mechanizmów Wspólnej Polityki Rolnej: „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”. Celem projektu jest promowanie w Bułgarii i Rumunii wizerunku soków marchwiowych jako zdrowych produktów, dostarczających organizmowi potrzebnych składników odżywczych. Beneficjentami projektu są polscy producenci soków i nektarów marchwiowych, w tym zwłaszcza firmy działające na tych rynkach: Agros Nova Sp. z o.o. i firmy z Grupy Maspex Wadowice. Jednak – zgodnie z warunkami uczestnictwa w projekcie - marki produktów oraz nazwy przedsiębiorstw nie będą promowane w ramach kampanii.

Kampania będzie prowadzona przez cały rok 2006. Obejmie ATL (telewizję, magazyny drukowane, outdoor), BTL, PR oraz działania w internecie. Budżet przedsięwzięcia zostanie sfinansowany w 50% przez Komisję Europejską, 30% - budżet krajowy (Polska), 20% - Stowarzyszenie KUPS. Ze względu na specyficzne cechy rynku bułgarskiego i rumuńskiego, uczestnicy projektu zdecydowali o powierzeniu jego realizacji w poszczególnych krajach dwóm agencjom wybranym w drodze konkursu: Legend Group - w Bułgarii oraz Men At Work – w Rumunii. Do złożenia ofert KUPS zaprosiło w sumie sześć agencji reklamowych. O wyborze zwycięzcy zadecydowały: doświadczenie, znajomość rynków, jakość zaprezentowanych rozwiązań strategiczno – kreatywnych i ich dopasowanie do specyfiki rynku.

d3u6lok
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3u6lok
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj