Program lojalnościowy Rockwool Polska

Euro RSCG Marketing House wraz z Euro RSCG 4D realizuje program lojalnościowy dla Rockwool Polska.

31.10.2006 07:10

Agencja Euro RSCG Marketing House wspólnie z Euro RSCG 4D współpracuje z Rockwool Polska. Dla firmy, producenta materiałów izolacyjnych z wełny mineralnej, agencje przygotowały i prowadzą program lojalnościowy skierowany do partnerów handlowych – RockTeam.

Program RockTeam, któremu przyświeca hasło „ Siła Przyjaźni” potrwa do czerwca 2007 roku. Jest to elitarny klub dla najlepszych dystrybutorów produktów Rockwool. Organizatorzy zakładają, że w programie udział weźmie ponad 600 osób. Wyznaczone cele to m.in. zdobycie i utrzymanie pozycji preferowanego i rekomendowanego dostawcy materiałów izolacyjnych, utrzymanie pozycji wiodącego dostawcy u dystrybutorów, a także edukacja i szkolenia.

Komunikacja z uczestnikami programu odbywa się poprzez: stronę WWW, wysyłany raz w miesiącu newsletter, serwisy i konkursy SMS, teasery zapowiadające i przypominające o kolejnych wydarzeniach w programie, a także kwartalnik RockInfo – gazetkę klubową prezentującą m.in. działania firmy, zawierającą sekcję doradczo – szkoleniową, informacje o nowościach produktowych, konkursy, rozrywkę, prezentującą pracowników Rockwool Polska. Przez cały czas trwania programu czynna jest też infolinia.

Dla uczestników programu RockTeam organizowane są i będą różnego rodzaju eventy rozrywkowo-integracyjne, a także szkolenia indywidualne i grupowe w różnych ośrodkach szkoleniowo-konferencyjnych w całej Polsce.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)