Program Daniela Nawrockiego. Są dane
Program "Nawrocki w Polsce" w telewizji wPolsce24 po dwóch miesiącach na antenie ma średnio 118 tys. widzów. Najnowszy odcinek przyciągnął 185 tys. osób — wynika z danych Nielsena, cytowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Co musisz wiedzieć?
- Średnia widownia programu to 118 tys. osób, udział 1,01 proc. w grupie wszystkich widzów.
- Najlepszy wynik: 185 tys. widzów, najsłabszy: 48 tys. (28 września).
- Emisja przeszła dwie zmiany godziny: z 20:20 na 17:05, a od października na 18:55.
Program Daniela Nawrockiego, syna prezydenta, zadebiutował 10 sierpnia w telewizji wPolsce24. Format to rozmowy w terenie z osobami ze świata mediów, polityki, sportu i show-biznesu, poza studiem i konferencjami. W rozmowach uczestniczyli m.in. Filip Chajzer, Andrzej Duda i Dariusz Michalczewski.
Jak zmieniała się oglądalność programu?
Po nieco ponad dwóch miesiącach emisji średnia widownia "Nawrocki w Polsce" wynosi 118 tys. osób. Udział w rynku to 1,01 proc. wśród wszystkich widzów oraz po 0,52 proc. w grupach 16-49 i 16-59. Dane pochodzą z Nielsen Audience Measurement i uwzględniają oglądanie poza domem (OOH).
We wrześniu nadawca przesunął emisję z 20:20 na 17:05. Od października rozmowy pojawiają się o 18:55. Zmiany ramówki dotyczą całego pasma wieczornego stacji braci Karnowskich i miały uporządkować układ dnia.
Groźny incydent przed biurem Platformy. Zembaczyński: to był celowany atak
Który odcinek przyciągnął najwięcej widzów?
Najwięcej widzów zgromadził ostatni odcinek pokazywany między 10 sierpnia a 12 października. Średnio oglądało go 185 tys. osób. Tematem były kulisy stacji wPolsce24 i rozmowy z jej dziennikarzami. Najsłabszy wynik padł 28 września — 48 tys. widzów.
Twórcy zapowiadają kontynuację formuły spotkań w naturalnym otoczeniu rozmówców. Stacja utrzymuje wieczorny slot, licząc na stabilizację wyników po zmianach godzin emisji.
Źródło: Wirtualnemedia.pl