Problemy z internetem w UPC

UPC: awarie internetu są spowodowane tym, że zawiódł sprzęt jednego z naszych kluczowych dostawców.

10.02.2007 07:10

UPC Polska dostawca potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu i usług telefonicznych, boryka się z problemami technicznymi. Tylko w tym roku UPC miała już kilka awarii usług internetowych i telefonicznych. Niektóre z nich trwały nawet parę godzin.

- Przyczyną ostatnich zakłóceń w działaniu usługi internetowej jest sprzęt jednego z naszych kluczowych dostawców, który stanowi istotną część infrastruktury sieci i niestety zawiódł. Natychmiast po wykryciu problemu firma ta przystąpiła do usunięcia awarii swojego sprzętu. W tej chwili prowadzone są intensywne działania w celu zapobieżenia podobnym sytuacjom w przyszłości. Pracujemy z tą firmą w trybie wyjątkowo przyspieszonym, starając się jak najszybciej sprowadzić nowy sprzęt. Przepraszamy klientów za te niedogodności, pracujemy intensywnie, aby jak najszybciej rozwiązać tę trudną sytuację – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marzena Polak, Senior PR Specialist UPC Polska.

Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi telefonicznej trwającej dłużej niż 12 godzin abonentowi przysługuje zwrot 1/30 abonamentu za świadczenie usługi telefonicznej. Za okres przerwy w świadczeniu innej usługi wynikający z awarii trwającej dłużej niż 36 godzin przysługuje mu prawo obniżenia opłaty abonamentowej w wysokości 1/30 za każdy dzień braku sygnału.

Wszystkie awarie dotyczą zarówno problemów z internetem, jak i połączeń telefonicznych. Problem dotknął obydwu usług, ponieważ sprzęt, który nie spełnił swego zadania, obsługuje zarówno usługę internetową, jak i telefoniczną.

-Warto tutaj dodać, iż obniżenie abonamentu następują na podstawie reklamacji złożonej przez abonenta – dodaje Marzena Polak.

Jak zapewnia nas UPC podjęte zostały już odpowiednie kroki w celu rozbudowania systemu monitorowania, aby nie dopuścić do podobnych sytuacji w przyszłości.

UPC Polska ma milion abonentów telewizji kablowej, ponad 200 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu a liczba klientów usługi telefonicznej przekroczyła 60 tysięcy.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)