Premio: zadowolony Klient


10 marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa marki Premio
należącej do Grupy Goodyear. Celem kampanii jest wzrost świadomości
marki Premio wśród polskich kierowców, budowanie wizerunku
nowoczesnej sieci serwisów samochodowych przyjaznych kierowcy oraz
zwiększenie liczby klientów w punktach serwisowych.

Polymus Integrated Communication przygotował strategię kampanii reklamowej, jej odsłony kreatywne oraz egzekucje w mediach, m.in. prasie, radiu, internecie oraz materiałach wsparcia sprzedaży takich jak gazetki, ulotki, plakaty, standy dystrybuowanych w 78 serwisach Premio na terenie całej Polski.

Źródło artykułu: WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Atak w północnym Izraelu. Dwie ofiary śmiertelne, trwa operacja IDF
Atak w północnym Izraelu. Dwie ofiary śmiertelne, trwa operacja IDF
Negocjacje ws. pokoju. Zełenski, Trump i przywdócy z Europy
Negocjacje ws. pokoju. Zełenski, Trump i przywdócy z Europy
"Łukaszenka nie żartował". Potężna broń na Białorusi
"Łukaszenka nie żartował". Potężna broń na Białorusi
Pożar w Warszawie. Pawilon handlowy w ogniu
Pożar w Warszawie. Pawilon handlowy w ogniu
Bartosz G. w izolatce w Płocku. Monitorowana cela i rygor widzeń
Bartosz G. w izolatce w Płocku. Monitorowana cela i rygor widzeń
Ostrzał rakietowy trwa. Budynki w Kijowie płoną od rana
Ostrzał rakietowy trwa. Budynki w Kijowie płoną od rana
Maszyny wracają do baz. Jest komunikat DORSZ
Maszyny wracają do baz. Jest komunikat DORSZ
Reputacja w gruzach? Polka pozywa siostrę po procesie Weinsteina
Reputacja w gruzach? Polka pozywa siostrę po procesie Weinsteina
12 lat więzienia. Konowałow skazany
12 lat więzienia. Konowałow skazany
Największe pożegnania 2025 roku. Ich śmierć wstrząsnęła światem
Największe pożegnania 2025 roku. Ich śmierć wstrząsnęła światem
Tragiczne wieści z Ukrainy. Nie żyje Denis Kapustin
Tragiczne wieści z Ukrainy. Nie żyje Denis Kapustin
Izrael uznał niepodległość nowego państwa. Pierwsi na świecie
Izrael uznał niepodległość nowego państwa. Pierwsi na świecie