Trwa ładowanie...
d1tizj7
12-05-2008 08:00

Premio: zadowolony Klient


10 marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa marki Premio
należącej do Grupy Goodyear. Celem kampanii jest wzrost świadomości
marki Premio wśród polskich kierowców, budowanie wizerunku
nowoczesnej sieci serwisów samochodowych przyjaznych kierowcy oraz
zwiększenie liczby klientów w punktach serwisowych.

d1tizj7
d1tizj7

Polymus Integrated Communication przygotował strategię kampanii reklamowej, jej odsłony kreatywne oraz egzekucje w mediach, m.in. prasie, radiu, internecie oraz materiałach wsparcia sprzedaży takich jak gazetki, ulotki, plakaty, standy dystrybuowanych w 78 serwisach Premio na terenie całej Polski.

d1tizj7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1tizj7
Więcej tematów