'Prawie jak- Marka'
15 marca b.r. rusza kolejna odsłona drugiej edycji kampanii reklamowej piwa Żywiec 'Prawie jak...'.
Kampania będzie realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Tym razem marka Żywiec podkreślona została przez nawiązanie do innych znanych i rozpoznawalnych światowych marek. W krótkich spotach pojawiają się nazwy legendarnych firm takich jak Levis, Bosch, Jeep czy Suzuki. Obecna kampania stanowi kontynuację przyjętej strategii, która pozycjonuje Żywiec jako najlepsze polskie piwo. Efektem przyjętej strategii jest zwycięstwo marki Żywiec w kategorii „jakości produktów i usług” w rankingu „Pulsu Biznesu” i „Pentora”.
W kampanii „Prawie jak” spoty telewizyjne będą wsparte działaniami BTL. Kampania emitowana będzie w stacjach – TVP, Polsat, Polsat Sport, TVN, TVN 24, TVN Turbo, Discovery, National Geographic. Produkcja i realizacja spotów - Opusfilm. Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja Just, za zakup i planowanie mediów – dom mediowy Zenithmedia.