Powrót walkmana Sony wsparty kampanią
Ruszyła kampania wspierająca pojawienie się na rynku nowej wersji
legendarnego produktu firmy Sony Walkman NWZ-A815. W pierwszym
etapie kampanii wykorzystano internet i prasę.
Sony Walkman NWZ-A815 jest najnowszą wersją Walkmana, który po raz pierwszy pojawił się na rynku w 1979 roku, będąc tym, czym ostatnio stał się iPod. Odtwarzacz przez lata przechodził liczne metamorfozy, aby teraz objawić się w nowym designie.
Na potrzeby kampanii stworzono zabawny komiks, którego tłem jest czarno-białe Miastopolis. Uruchomiono też specjalną stronę internetową www.walkmankomiks.pl.
- Kreacja internetowa Walkman Komiks jest interaktywnym, animowanym filmem. Każdy z działów pełen jest ruchu i elementów, które użytkownik może uaktywniać. Walkman otrzymał od nas nowe, kreskówkowe uniwersum - mówi Artur Hilger, dyrektor artystyczny Blueberry, agencji odpowiedzialnej za stworzenie kampanii.
W ramach działań promocyjnych Walkman Sony w pierwszym etapie kampanii zaplanowano wsparcie strony w internecie (m.in. Gadu Gadu) i w prasie (Aktivist, Machina, Dlaczego). W prasie zamiast zwykłych layoutów pojawi się komiks.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD. Kreację przygotował zespół kreatywny Blueberry Group.