PolskaPostaw na swoim!

Postaw na swoim!

"Marketing dla Przyszłości" to program kierowany do całego społeczeństwa. Promuje idee marketingu, które mogą służyć nam wszystkim. Wyzwaniom współczesnego świata sprostać mogą jedynie społeczeństwa dobrze wykształcone, zdrowe, kreatywne i dynamicznie rozwijające się oraz świadome potrzeby dbania o środowisko naturalne.
Dlatego sami musimy zadbać o zwiększenie naszej konkurencyjności na rynku europejskim.

Postaw na swoim!

26.01.2005 | aktual.: 27.01.2005 10:16

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA rozpoczyna kolejną już społeczną kampanię. Tym razem dotyczyć ma ona promowania przedsiębiorczości w naszym społeczeństwie.

Najważniejszymi celami tego programu są:
- doprowadzenie do tworzenia dużej liczby małych i średnich przedsiębiorstw,
- zachęcenie młodych ludzi do zakładania własnych firm,
- zmiana nastawienia społeczeństwa do przedsiębiorczości i ugruntowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorców.

Cała kampania ma pobudzić kreatywność i odwagę do podejmowania wyzwań, które niesie współczesność. Przede wszystkim dostosowanie się do wymogów sytuacji ekonomicznej na rynku pracy, czyli realizacja własnych marzeń przez własną firmę. Najważniejsza jest odwaga w podjęciu decyzji, która ma doprowadzić do sukcesu. A sukces leży w zasięgu możliwości każdego z nas. Liczy się dobry pomysł i konsekwencja w jego realizowaniu - małe firmy powstałe z pasji ich właścicieli.

Przykładami mogą być:
Rowerzysta, który został kurierem. Pani, która gotuje obiady domowe. Małżeństwo, które hoduje bazylię w doniczkach i sprzedaje ją do sklepów. I wreszcie chłopak, który tak kocha komputery, że naprawia je dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Wszyscy zaczęli od pasji, która stała się motorem ich działania. W efekcie powstały małe firmy, które dają szanse na realizację własnych pasji i godne życie.

Tak więc: licz na siebie i konsekwentnie dąż do celu.

Powstał pomysł stworzenia internetowego serwisu kampanii „Postaw na swoim!” w oparciu o współpracę z partnerami projektu. Jego podstawowym zadaniem będzie dostarczenie praktycznej wiedzy potrzebnej początkującym przedsiębiorcom. Ponadto w ramach „Postaw na swoim!” przygotowane są także:
- program „Przyjaciel z urzędu” promujący dobre relacje między urzędnikami a klientami,
- program dla studentów (konkurs i spotkania na uczelniach),
- program dla kobiet,
- program dla regionów wiejskich,
- program skierowany do zarządów miast zachęcający do wspierania inwestycji,
- konferencja ze znaną osobowością ze świata międzynarodowego biznesu.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do współpracy.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)