Posadź drzewo
Ruszyła akcja "Posadź drzewo" firmy Tetra Pak, przygotowana przez
agencje reklamowe Opus B i Harder&Harder. Celem akcji w 2008
roku jest zasadzenie 70 000 drzew na terenach polskich Parków
Narodowych.
21.02.2008 08:00
Akcję sadzenia drzew w Parkach Narodowych Tetra Pak prowadzi od 2006 r. Do tej pory w Kampinoskim Parku Narodowym i Parku Narodowym Gór Stołowych firma zasadziła łącznie 170 000 drzew.
W tym roku akcja wsparta jest sadzeniem Wirtualnego Lasu. Zachęcamy użytkowników Internetu do włączenia się w akcję poprzez sadzenie wirtualnego drzewa, w zamian obiecujemy posadzenie prawdziwego. Uruchomiona została specjalna strona internetowa www.posadzdrzewo.pl za pośrednictwem której Internauci mogą zasadzić 70 000 wirtualnych drzew wyrażając poparcie dla naszej akcji - mówi Jan Jasiński, dyrektor ds. promocji i ochrony środowiska Tetra Pak.
Finał akcji planowany jest na 25 kwietnia br., kiedy to na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień Drzewa (Arbor Day), przeprowadzany pod patronatem Organizacji ds. Wyżywienia i Rolnictwa (FAO) ONZ. Ogromna popularność akcji sadzenia drzew w Internecie sprawia, że Wirtualny Las może powstać znacznie wcześniej.
"Posadź drzewo" jest elementem długofalowych działań edukacyjnych, które Tetra Pak planuje realizować również w przyszłym roku.
Akcję Posadź drzewo przygotowały agencje Opus B i Harder&Harder. Stronę internetową zrealizowała agencja interaktywna E_misja.