'Poplista' RMF FM w VH1

Jedna z najpopularniejszych radiowych list przebojów, POPlista RMF FM, od 14 sierpnia 2006 będzie gościć również na antenie telewizji muzycznej VH1 Polska.

11.08.2006 09:07

W ten sposób słuchacze zobaczą teledyski wykonawców, na których utwory głosują. Notowania listy z RMF FM z poprzedniego dnia będą pojawiać się w VH1 codziennie od poniedziałku do piątku, o 16:00.

„W muzycznym, radiowym teatrze wyobraźni czasami brakowało obrazu, który wyostrzyłby gusta jurorów POPlisty. Cieszę się, że powiększy się liczba słuchaczy, dla których muzyka to także pasja i emocje, związane z codziennym układaniem kolejności najpopularniejszych przebojów w Polsce” -mówi Darek Maciborek, prowadzący POPlistę w RMF FM.

POPlista to zestawienie 20 najnowszych i najpopularniejszych utworów. O losie polskich i zagranicznych piosenek decydują słuchacze: za pomocą SMS-ów oraz przez Internet. POPlista po raz pierwszy pojawiła się na antenie RMF FM w 2001r. Jest to jedna z najstarszych list przebojów w Polsce. To także najpopularniejszy program muzyczny stacji RMF FM oraz najchętniej słuchane w tym czasie pasmo radiowe w całej Polsce, gromadzące przed odbiornikami 2,6 miliona słuchaczy (Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, marzec – maj 2006).

POPlista jest interesującą muzyczną propozycją w bogatej ramówce VH1 Polska. Stacja ma w swojej ofercie zarówno programy poświęcone wybranym stylom i gatunkom muzycznym (np. „Polonez”, z wyłącznie polską muzyką, czy „Smells Like 90s” z hitami z lat 90-tych i „So 80s” z lat 80-tych), ale także zestawienia ulubionych utworów gwiazd polskiego show biznesu („Moja muzyka”), koncerty na żywo i „Unplugged” oraz międzynarodowe zestawienia list przebojów („Best of Charts”). Teraz dołączy do nich również „POPlista” z najpopularniejszymi utworami, wybranymi przez polskich fanów muzyki.

„Twoja muzyka, Twoje VH1” to hasło reklamowe, które nadaje kierunek naszym działaniom. Dzięki współpracy z RMF FM, widzowie VH1 będą mieli na naszej antenie jeszcze więcej swojej ulubionej muzyki.”– komentuje Robert Cieśluk, Dyrektor Marketingu MTV Networks Polska.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)