Trwa ładowanie...
d20i0l0
11-04-2008 08:00

Ponad 13 tys. uczestników MIPTV 2008


Paul Johnson szef departamentu telewizyjnego MIPTV w Cannes
powiedział w czwartek, że liczba uczestników tegorocznych targów
wyniosła 13 285.

d20i0l0
d20i0l0

Liczba stanowisk wyniosła 528. Wystawcy zajęli 22 068 m2 powierzchni wystawowej. Zarejestrowało się 4 540 firm ze 111 krajów, co oznacza wzrost w porównaniu do zeszłego roku o 7 państw.

Paul Johnson podał z drugiej strony, że na targach pojawiło się 13 nowych państw: Afganistan, Angola, Benin, Botswana, Kamerun, Gabon, Gibraltar, Irak, Mauritius, Niger, Pakistan, Rwanda i Uganda.

Johnson wymienił też najważniejsze trendy. Po pierwsze uczestnictwo w targach największych agencji reklamowych (Ogilvy, BBDO, Havas) i międzynarodowych firm (Nike). Ma to związek z nasilającym się trendem na branded content.

- Po drugie moda na kontent "green" i digitalizacja programów - powiedział Paul Johnson. Przyjazne środowisku programy zaczynają powstawać już nawet dla dzieci.

d20i0l0

Państwem honorowym na MIPTV 2008 była Japonia. Szef departamentu telewizyjnego ogłosił, że na tegorocznych targach MIPCOM, które potrwają w Cannes w dniach 13-17 października, państwem honorowym będzie Hiszpania. Udział firm z tego kraju wzrosła w porównaniu do ubiegłego roku o 40-50 proc.

W dniach 17-20 listopada tego roku, pierwszy raz w historii, w Hong Kongu odbędzie się Amazia - targi b2b, podobne to tych kaneńskich. Udział w nich zadeklarowały już największe firmy na świecie.

d20i0l0
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d20i0l0
Więcej tematów