Trwa ładowanie...
d2p7fos
30-06-2004 05:40

Polskie markowe hity

Telekomunikacja Polska, wyceniana na ponad
3,8 mld zł, to najwięcej warta polska marka - wynika z naszego,
pierwszego w kraju, rankingu najdroższych polskich marek" - pisze
"Rzeczpospolita". Pierwszy raz zmierzyliśmy też moc krajowych
marek. Wśród produktów spożywczych zwyciężył Wedel, w kategorii
towarów niespożywczych Wólczanka, w mediach i usługach telewizja
TVN - podaje dziennik.

d2p7fos
d2p7fos

Łączna wartość 150 najdroższych polskich marek sięga 22,6 mld zł - wynika z naszego rankingu marek, pierwszego, który został przygotowany na podstawie ich wyceny - informuje "Rzeczpospolita". Jest on wynikiem pracy dziennika oraz firmy doradczej Ernst&Young i badającej rynek AC Nielsen jako partnerów merytorycznych" - pisze gazeta.

Dobre atrakcyjne spółki są solą silnego rynku kapitałowego. Zależy nam, aby spółki publiczne miały dobre marki, ponieważ tylko takie mogą zainteresować zagranicznych inwestorów, a co za tym idzie, przyczynić się do rozwoju rynku - podkreślał Wiesław Rozłucki, prezes Giełdy Papierów Wartościowych, podczas wczorajszego ogłoszenia wyników rankingu najdroższych marek polskich 2004 r. - podaje "Rzeczpospolita".

Według "Rzeczpospolitej", Marek Józefiak, prezes Telekomunikacji Polskiej SA, właściciela najdroższej polskiej marki, ubolewał, iż z dużą wartością marki TP SA nie idzie w parze dobra reputacja. Na dobry wizerunek w oczach naszych klientów musimy jeszcze popracować - przyznał - informuje dziennik. (PAP)

d2p7fos
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2p7fos
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj