Polkomtel wdraża system Oracle Siebel CRM


Polkomtel rozpoczął kilkuletni projekt wdrożenia nowego systemu
wspomagającego obsługę klienta i zarządzanie sprzedażą.

1

Polkomtel SA rozpoczęło się wdrożenie rozwiązania do obsługi klienta i zarządzania sprzedażą opartego na systemie Oracle Siebel CRM. Jest to już druga w ostatnim czasie - po wdrożeniu w ITI Neovision - implementacja tego systemu, która po ukończeniu będzie jedną z największych instalacji Siebel CRM w Polsce. Projekt rozłożony jest na kilka lat i jest prowadzony przez zespół konsultantów lokalnych i międzynarodowych firm partnerskich Oracle oraz licznych specjalistów firmy Polkomtel SA i ekspertów Oracle Polska.

"Projekt realizowany w Polkomtel SA jest w skali naszego kraju rekordowy pod każdym względem - zarówno liczby obsługiwanych abonentów (ponad 13 mln), jak również liczby wdrażanych modułów, skali integracji systemów informatycznych oraz szczegółowości informacji o bazie naszych klientów - mówi Piotr Markowski, dyrektor projektu CRM ze strony Polkomtel SA. - Siebel CRM to bardzo nowoczesny i najbardziej kompletny system do zarządzania relacjami z klientami dostępny dziś na rynku, który da naszej firmie ogromną przewagę konkurencyjną".

"Po okresie intensywnego wzrostu organicznego nasza firma weszła w fazę, w której ważniejsze od pozyskiwania nowych abonentów stają się procesy dbałości o klientów już pozyskanych, zwane Customer Marketing - dodaje Piotr Markowski. - Obejmują one działania na rzecz zatrzymania klientów i zwiększenia poziomu ich lojalności, a także przekonania ich o zaletach nabywania nowych usług, które mamy w ofercie. Spodziewamy się, że nowoczesny system CRM pozwoli nam utrzymać obecne tempo wzrostu przychodów firmy, nawet przy niższych marżach".

Jednolity system CRM zintegruje w jednej bazie informacje o wszystkich produktach i klientach firmy Polkomtel SA, umożliwi także szybki dostęp do danych historycznych dotyczących interakcji klienta z operatorem - przyniesie to całościowy wgląd we wszystkie dane o kliencie i pozwoli na wykonywanie wielu niedostępnych dotychczas analiz. System zintegruje także dane z używanych w firmie aplikacji, które przetwarzają dane o klientach (takich jak np. finanse, logistyka, dystrybucja czy billing).

Źródło artykułu: WP Wiadomości

Wybrane dla Ciebie

Śmiertelny wypadek w Warszawie. Dwie osoby nie żyją
Śmiertelny wypadek w Warszawie. Dwie osoby nie żyją
Putin zatwierdził skład delegacji na negocjacje z Ukrainą
Putin zatwierdził skład delegacji na negocjacje z Ukrainą
Wyniki Lotto 14.05.2025 – losowania Multi Multi, Ekstra Pensja, Kaskada, Mini Lotto
Wyniki Lotto 14.05.2025 – losowania Multi Multi, Ekstra Pensja, Kaskada, Mini Lotto
Pan Tomasz wrócił do domu. To jego zaatakowano na UW
Pan Tomasz wrócił do domu. To jego zaatakowano na UW
Zaginęła Patrycja. Policja: Apelujemy o rozsyłanie zdjęć
Zaginęła Patrycja. Policja: Apelujemy o rozsyłanie zdjęć
Minister apeluje o pomoc w poszukiwaniach zaginionej Patrycji
Minister apeluje o pomoc w poszukiwaniach zaginionej Patrycji
Drony, psy, mieszkańcy. Setki policjantów. Trwają poszukiwania Patrycji
Drony, psy, mieszkańcy. Setki policjantów. Trwają poszukiwania Patrycji
Putin nie spotka się z Zełenskim w Stambule? Media donoszą
Putin nie spotka się z Zełenskim w Stambule? Media donoszą
Poszukiwania 11-latki. RCB wysłało alert
Poszukiwania 11-latki. RCB wysłało alert
Afera z mieszkaniem Nawrockiego. Trzaskowski przyznał się do błędu
Afera z mieszkaniem Nawrockiego. Trzaskowski przyznał się do błędu
Awantura na Radzie Miasta Warszawy. Strażnicy na miejscu
Awantura na Radzie Miasta Warszawy. Strażnicy na miejscu
Komunikat firmy Meta. "Nie znaleziono dowodów"
Komunikat firmy Meta. "Nie znaleziono dowodów"