Polkomtel wdraża system Oracle Siebel CRM


Polkomtel rozpoczął kilkuletni projekt wdrożenia nowego systemu
wspomagającego obsługę klienta i zarządzanie sprzedażą.

Polkomtel SA rozpoczęło się wdrożenie rozwiązania do obsługi klienta i zarządzania sprzedażą opartego na systemie Oracle Siebel CRM. Jest to już druga w ostatnim czasie - po wdrożeniu w ITI Neovision - implementacja tego systemu, która po ukończeniu będzie jedną z największych instalacji Siebel CRM w Polsce. Projekt rozłożony jest na kilka lat i jest prowadzony przez zespół konsultantów lokalnych i międzynarodowych firm partnerskich Oracle oraz licznych specjalistów firmy Polkomtel SA i ekspertów Oracle Polska.

"Projekt realizowany w Polkomtel SA jest w skali naszego kraju rekordowy pod każdym względem - zarówno liczby obsługiwanych abonentów (ponad 13 mln), jak również liczby wdrażanych modułów, skali integracji systemów informatycznych oraz szczegółowości informacji o bazie naszych klientów - mówi Piotr Markowski, dyrektor projektu CRM ze strony Polkomtel SA. - Siebel CRM to bardzo nowoczesny i najbardziej kompletny system do zarządzania relacjami z klientami dostępny dziś na rynku, który da naszej firmie ogromną przewagę konkurencyjną".

"Po okresie intensywnego wzrostu organicznego nasza firma weszła w fazę, w której ważniejsze od pozyskiwania nowych abonentów stają się procesy dbałości o klientów już pozyskanych, zwane Customer Marketing - dodaje Piotr Markowski. - Obejmują one działania na rzecz zatrzymania klientów i zwiększenia poziomu ich lojalności, a także przekonania ich o zaletach nabywania nowych usług, które mamy w ofercie. Spodziewamy się, że nowoczesny system CRM pozwoli nam utrzymać obecne tempo wzrostu przychodów firmy, nawet przy niższych marżach".

Jednolity system CRM zintegruje w jednej bazie informacje o wszystkich produktach i klientach firmy Polkomtel SA, umożliwi także szybki dostęp do danych historycznych dotyczących interakcji klienta z operatorem - przyniesie to całościowy wgląd we wszystkie dane o kliencie i pozwoli na wykonywanie wielu niedostępnych dotychczas analiz. System zintegruje także dane z używanych w firmie aplikacji, które przetwarzają dane o klientach (takich jak np. finanse, logistyka, dystrybucja czy billing).

Źródło artykułu: WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Trump w Japonii. Premier Takaichi ogłasza "wielki sukces"
Trump w Japonii. Premier Takaichi ogłasza "wielki sukces"
"Fake newsy atakują". Doradca Orbana wściekły na włoskie media
"Fake newsy atakują". Doradca Orbana wściekły na włoskie media
Burza wokół działki pod CPK. Spółka Dawtona wydała oświadczenie
Burza wokół działki pod CPK. Spółka Dawtona wydała oświadczenie
Huragan Melissa się zbliża. W zagrożonym rejonie są Polacy
Huragan Melissa się zbliża. W zagrożonym rejonie są Polacy
W jakich gminach w Polsce żyje się najlepiej? Jest raport
W jakich gminach w Polsce żyje się najlepiej? Jest raport
Gruzja: pogłębia się kryzys. Rząd chce zdelegalizować opozycję
Gruzja: pogłębia się kryzys. Rząd chce zdelegalizować opozycję
Motyka o nagraniu z udziałem żony. Mówił o "bestialskich groźbach"
Motyka o nagraniu z udziałem żony. Mówił o "bestialskich groźbach"
Incydent na spotkaniu z Karolem III. Padły niewygodne pytania
Incydent na spotkaniu z Karolem III. Padły niewygodne pytania
Afera ze sprzedażą działki pod CPK. Lawina krytyki w sieci
Afera ze sprzedażą działki pod CPK. Lawina krytyki w sieci
Tusk ws. Ziobry. "Pierwszy raz w historii Polski"
Tusk ws. Ziobry. "Pierwszy raz w historii Polski"
Tusk o sprawie działki pod CPK. "Kluczowe formalności w 24 godziny"
Tusk o sprawie działki pod CPK. "Kluczowe formalności w 24 godziny"
List Kaczyńskiego do Ziobry. Ustalenia prokuratury
List Kaczyńskiego do Ziobry. Ustalenia prokuratury