Polkomtel wdraża system Oracle Siebel CRM


Polkomtel rozpoczął kilkuletni projekt wdrożenia nowego systemu
wspomagającego obsługę klienta i zarządzanie sprzedażą.

Polkomtel SA rozpoczęło się wdrożenie rozwiązania do obsługi klienta i zarządzania sprzedażą opartego na systemie Oracle Siebel CRM. Jest to już druga w ostatnim czasie - po wdrożeniu w ITI Neovision - implementacja tego systemu, która po ukończeniu będzie jedną z największych instalacji Siebel CRM w Polsce. Projekt rozłożony jest na kilka lat i jest prowadzony przez zespół konsultantów lokalnych i międzynarodowych firm partnerskich Oracle oraz licznych specjalistów firmy Polkomtel SA i ekspertów Oracle Polska.

"Projekt realizowany w Polkomtel SA jest w skali naszego kraju rekordowy pod każdym względem - zarówno liczby obsługiwanych abonentów (ponad 13 mln), jak również liczby wdrażanych modułów, skali integracji systemów informatycznych oraz szczegółowości informacji o bazie naszych klientów - mówi Piotr Markowski, dyrektor projektu CRM ze strony Polkomtel SA. - Siebel CRM to bardzo nowoczesny i najbardziej kompletny system do zarządzania relacjami z klientami dostępny dziś na rynku, który da naszej firmie ogromną przewagę konkurencyjną".

"Po okresie intensywnego wzrostu organicznego nasza firma weszła w fazę, w której ważniejsze od pozyskiwania nowych abonentów stają się procesy dbałości o klientów już pozyskanych, zwane Customer Marketing - dodaje Piotr Markowski. - Obejmują one działania na rzecz zatrzymania klientów i zwiększenia poziomu ich lojalności, a także przekonania ich o zaletach nabywania nowych usług, które mamy w ofercie. Spodziewamy się, że nowoczesny system CRM pozwoli nam utrzymać obecne tempo wzrostu przychodów firmy, nawet przy niższych marżach".

Jednolity system CRM zintegruje w jednej bazie informacje o wszystkich produktach i klientach firmy Polkomtel SA, umożliwi także szybki dostęp do danych historycznych dotyczących interakcji klienta z operatorem - przyniesie to całościowy wgląd we wszystkie dane o kliencie i pozwoli na wykonywanie wielu niedostępnych dotychczas analiz. System zintegruje także dane z używanych w firmie aplikacji, które przetwarzają dane o klientach (takich jak np. finanse, logistyka, dystrybucja czy billing).

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)