"Pod strzechy" internautów trafiły już najpopularniejsze polisy komunikacyjne. Z pierwszym dniem kwietnia mBank, największy w kraju bank internetowy (800 tys. klientów, milion kont osobistych), pierwszy rozpoczął sprzedaż samochodowych polis Compensy. Właściciele rachunków bankowych w mBanku mogą zakupić polisę obowiązkowego ubezpieczenia OC, dobrowolne Autocasco (AC) oraz NNW. To pierwsza tego typu internetowa oferta w Polsce - dodaje dziennik.
Czy ubezpieczenia przez Internet odniosą w Polsce sukces? "Jesteśmy dopiero na początku drogi" - mówią jednym głosem ubezpieczyciele. Coraz większy dostęp Polaków do sieci oraz rozwój internetu w sferze usług finansowych sprzyjają niewątpliwie tej formie sprzedaży ubezpieczeń. "Internet stwarza możliwość szybkiego, łatwego i taniego dotarcia klienta do oferty ubezpieczeniowej" - ocenia rzecznik Warty Lidia Deja.
Jedno jest pewne: jeśli ci, którzy stawiają na ekspansję w sieci, osiągną choćby zbliżony sukces jak ich odpowiednicy z innych gałęzi polskiego sektora usług finansowych, to do ich kies trafią grube miliardy - pisze "Gazeta Wyborcza".(PAP)