Policja wabi billboardem
Policja prowadzi kampanię promocyjną, która ma zachęcić młodzież do wstępowania w jej szeregi - informuje "Rzeczpospolita". Są już efekty: w Warszawie przyjęto ostatnio 170 osób, co tydzień podania składa nawet 50 chętnych.
09.09.2008 | aktual.: 09.09.2008 04:22
Dziennik dodaje, że policji brakuje blisko pięć tysięcy funkcjonariuszy. Najwięcej w Warszawie oraz w województwach zachodniopomorskim i dolnośląskim. Intensywna promocja konieczna jest jeszcze z innego powodu. Od przyszłego roku nie będzie już można odrabiać w policji służby wojskowej. A na tej zasadzie policyjne szeregi zasila dziś około 2 tysiące osób.
Na policyjne informatory i plakaty można trafić w metrze i innych środkach miejskiej komunikacji, na uczelniach, w urzędach pracy i w ratuszach. Reklamy widać także na monitorach w supermarketach.
Rzecznik Komendy Stołecznej Policji Marcin Szyndler mówi "Rzeczpospolitej", że akcje promocyjne okazały się strzałem w dziesiątkę - niewiele kosztują, a już teraz przynoszą efekty.