'Polecenie Zapłaty to się opłaca'
Od 16.05.2005 ruszyła w całej Polsce kolejna, czwarta już kampania usługi Polecenie Zapłaty (Direct Debit). Podobnie jak w ubiegłym roku, kreację przygotowała agencja A Linea, a za mediaplan odpowiada dom Mediaedge:cia. Akcja będzie trwała do 27.06.2005 i w tym czasie ukażą się materiały dot. Polecenia Zapłaty na billboardach, w prasie i na stronie poleceniezaplaty.org.pl.
02.06.2005 02:00
Celem strategicznym kampanii jest utrwalenie wizerunku Polecenia Zapłaty jako najwygodniejszej i w pełni bezpiecznej bezgotówkowej formy regulowania rachunków cyklicznych (claim: Rachunki płacą się same) oraz przekonanie klientów do korzystania z tej usługi.
Zleceniodawcą kampanii jest Koalicja na rzecz Polecenia Zapłaty, którą tworzą firmy: PTK Centertel sp. zo.o. operator sieci Idea, Polkomtel S.A. operator sieci Plus GSM Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., Telekomunikacja Polska, , CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. operator platformy cyfrowej CYFRA+, Netia S.A., Telefonia DIALOG S.A., UPC Telewizja Kablowa Sp. z o.o., OSP Polpager Sp. z o.o. operator sieci Sferia, STOEN S.A., ABN AMRO Bank (Polska) S.A., Citibank Handlowy, BRE Bank S.A., Deutsche Bank Polska S.A., i Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. Natomiast koordynatorem prac Koalicji jest PTK Centertel.
Koalicjanci podjęli także we własnym zakresie dodatkowe działania promocyjne, wspierające kampanię oraz dalszy rozwój tej wygodnej, bezpiecznej i taniej formy płatności.
W 2004 roku Koalicja została wyróżniona nagrodą Twojego Stylu "Alicja 2003", przyznawaną za "innowacje bankowe i ubezpieczeniowe, wpływające korzystnie na budżet gospodarstw domowych".