Polbank EFG w internecie
Klienci Polbanku EFG bez wychodzenia z domu mogą sprawdzić saldo na koncie, zlecić przelew, spłacić zadłużenia na dowolnej karcie wydanej w Polbanku EFG lub innym banku oraz kontrolować operacje wykonywane w ramach kredytu.
05.06.2006 06:32
Polbank EFG uruchomił bankowość internetową - Polbank24, kolejny po serwisie telefonicznym, całodobowy zdalny kanał dostępu.
- Cieszy mnie fakt, że od dzisiaj nasi Klienci mogą już korzystać z nowoczesnej i bezpiecznej bankowości internetowej. Dzięki szerokiemu pakietowi usług jakie oferuje Polbank24 nasi Klienci będą mogli jeszcze pełniej wykorzystać możliwości jakie im daje np. posiadanie najwyżej oprocentowanego na rynku Konta Samooszczędzającego – mówi Kazimierz Stańczak, dyrektor generalny Polbanku.
Polbank24 zapewnia nie tylko wygodę, ale także bezpieczeństwo wykonywania transakcji. Każda sesjaw bankowości internetowej jest szyfrowana zgodnie z najwyższymi stosowanymi standardami. Klient posiada również oddzielne hasło do logowania się do Polbanku24 oraz PIN do zatwierdzania zleconych transakcji.
Za pośrednictwem bankowości internetowej Polbank24 można wykonać standardowe czynności związanez zarządzaniem finansami, takie jak: sprawdzenie salda na koncie, zlecenie przelewu zewnętrznegoi wewnętrznego (także między swoimi rachunkami), przygotowanie według własnych kryteriów zestawienia transakcji dokonanych na rachunkach oraz ich wydrukowanie. Dodatkowo Klient otrzymuje możliwość spłaty zadłużenia na dowolnej karcie wydanej przez Polbank, lub inny bank, oraz kontrolę operacji wykonywanychw ramach zaciągniętego kredytu. Przelewy i zlecenia wykonywane za pośrednictwem bankowości internetowej są w Polbanku bezpłatne.
Ponadto, za pośrednictwem Polbank24, Klienci na bieżąco będą otrzymywać informacje na temat nowych ofert oraz aktualnych kursów wymiany walut. Natomiast dzięki wbudowanej skrzynce mailowej, w każdej chwili możliwy jest kontakt z konsultantem Polbanku EFG.
Prace nad stworzeniem systemu internetowego prowadzone były równolegle do prac nad przygotowaniem nowych produktów Polbanku, a jego wdrożenie pokrywa się z okresem trwania nowej kampanii reklamowej banku. Za przygotowanie bankowości internetowej Polbank24 odpowiedzialne były departamenty produktowe, Operacji i IT oraz Marketingu - podano w komunikacie.
- Stworzyliśmy Polbank24 mając na uwadze czas i wygodę Klientów oraz bezpieczeństwo ich pieniędzy. Wykorzystaliśmy najnowsze rozwiązania, aby w jak największym stopniu ułatwić zarządzanie finansamioraz wykonywanie operacji bankowych. Stopniowo, w miarę poszerzania oferty produktowej Polbanku będziemy również rozszerzać funkcjonalność Polbank24 i stosować nowe zabezpieczenia - mówi Przemysław Henschke, dyrektor ds. IT.
W Polsce Polbank EFG rozpoczął swoją działalność w połowie lutego. Do tej pory bank otworzył już 28 oddziałów w: Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Nasielsku, Ostrowii Mazowieckiej, Piasecznie, Płocku, Poznaniu, Raszynie, Rzeszowie i Warszawie. W tym roku planowana jest rozbudowa sieci placówekdo 50 oddziałów w całej Polsce.