Point Group z nowym tytułem
Wydawnictwo Media Point Group twórcą nowego tytułu 'Modne miasta'.
26.01.2007 07:10
W styczniu 2007 roku ukazało się na rynku pierwsze ekskluzywne wydanie specjalne Machiny w odsłonie „Modne Miasta by Machina”. Pismo zostało wydane w dużym formacie (29 cm x 40 cm) przez wydawnictwo Media Point Group.
Do współpracy przy nowym tytule zaproszono hiszpańskiego artystę David’a Dessau, który w swoim 10-letnim dorobku pracował dla takich marek, jak: Coca-Cola, Movistar, Disney, BMW, Philips, Telefonica, Leica, Mazda, Renault, Compaq.
„Modne Miasta by Machina” rozpoczyna serię specjalnych wydań skierowanym do ludzi ciekawych modnego i nowoczesnego świata. Liczba emisji tytułu planowana jest na 2 – 4 wydania rocznie i zwiększy przychody części mediowej PMPG SA - podano w komunikacie.
„Modne miasta by Machina” dostępne są w sprzedaży od 20 stycznia 2007, w salonach prasowych Ruchu, Kolportera, HDS oraz w Empikach, w miastach powyżej 200 tys. osób.