Trwa ładowanie...
dc03e1e
11-07-2007 04:40

Pocztowcy biją się o internetowych klientów

Prywatne firmy pocztowe odkryły żyłę złota -
obsługę zakupów w sieci. Na razie to domena Poczty Polskiej, ale
mali operatorzy już ścigają się na obniżki cen i nowe usługi -
pisze "Rzeczpospolita".

dc03e1e
dc03e1e

Kupowanie w Internecie jest proste. Żeby zostać właścicielem książki lub płyty DVD, wystarczy kliknąć myszką. Gorzej z odebraniem kupionego towaru. Przesyłki potrafią iść długo, nawet wtedy, gdy na Poczcie Polskiej nie strajkują listonosze - zaznacza dziennik.

To wkrótce może się zmienić, bo o względy internetowego klienta postanowili walczyć prywatni operatorzy pocztowi. Mają różne taktyki. InPost w tym tygodniu obniżył do 5 zł cenę przesyłki do 2 kg - to 3zł mniej, niż liczy sobie Poczta Polska. PAF Operator Pocztowy na początku miesiąca wprowadził możliwość śledzenia losu zamówionej paczki w Internecie. Do gry włączają się także niektóre firmy kurierskie. DPD idzie na rękę klientom, umożliwiając im swobodne określenie czasu i miejsca odbioru przesyłki.

Jednak i Poczta Polska nie zasypia gruszek w popiele - w najbliższym czasie chce zainwestować blisko 500 milionów złotych w nowe sortownie, które skrócą czas doręczenia przesyłki. (PAP)

dc03e1e
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dc03e1e
Więcej tematów