PMPG kupiła Media Works


Platforma Mediowa Point Group przejęła za 13,2 mln zł grupę Media
Works. Jednocześnie spółka zrealizowała opcję tej firmy na zakup
udziałów w BMS, spółce będącej brokerem reklamy internetowej oraz
nowych technologii.

23.06.2008 08:00

Platforma Mediowa Point Group przejęła Media Works - firmę reklamy zewnętrznej, do której należą spółki Watch Out Door i Flaming Advertising Polska. Watch Out Door zarządza siecią billboardów w prestiżowych lokalizacjach oraz pozyskuje duże powierzchnie reklamowe - siatki wielkoformatowe. Natomiast Flaming Advertising Polska działa jako broker reklamy zewnętrznej w ramach Media Works. Tegoroczne przychody spółka szacuje na 19,74 mln zł, a zysk netto na 3,66 mln zł.

- Zakup grupy Media Works połączony z przejęciem BMS to inwestycja w przyszłość, dzięki której Platforma Mediowa Point Group wchodzi na dwa dynamicznie rosnące rynki reklamowe: nternet i outdoor, i planuje znacząco zwiększyć swój udział w rosnącym rynku mediów i rozrywki w ogóle - argumentuje Michał M. Lisiecki, prezes PMPG.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)