Trwa ładowanie...
d1ny02p
26-05-2007 07:10

'Plus - Razem lepiej'

Rusza pierwsza od pięciu lat kampania wizerunkowa Plusa. - Kampania będzie pojawiała się falowo do końca roku - powiedział Wirtualnemedia.pl Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtela.

d1ny02p
d1ny02p

Polkomtel SA, operator sieci Plus, rozpoczyna 25 maja nową, multimedialną kampanię wizerunkową. Kampania składać się będzie z kilku etapów ukazujących kluczowe wartości tworzące wizję marki. Kampanię zainicjują filmy reklamowe w telewizji. Towarzyszyć im będą utwory światowej sławy kompozytora muzyki filmowej, Ennio Morricone, doskonale znanego w Polsce między innymi z muzyki do filmu „Misja” i „Nietykalni”.

Nowa kampania stanowi element długofalowego planu działań wizerunkowych. Plus zamierza w sposób bardziej wyrazisty komunikować wartości marki, które znajdują odzwierciedlenie w aktywności sieci w ważnych społecznie obszarach życia Polaków, między innymi w szerokim programie współpracy z ochotniczymi służbami ratowniczymi WOPR, GOPR i TOPR, fundacjami oraz stowarzyszeniami działającymi na rzecz ochrony zdrowia, rozwoju edukacji, kultury i sportu w Polsce. W spotach wykorzystano muzykę Ennio Morricone – pojawiają się utwory „Once Upon A Time in America” oraz „Friends”. Produkcją zajęła się agencja JWT. Kampania obejmie wszystkie media: stacje telewizyjne (TVP, TVN, Polsat), wybrane rozgłośnie radiowe, prasę, internet i outdoor. Towarzyszyć jej będą również działania z zakresu public relations.

d1ny02p
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ny02p
Więcej tematów