„Jesteśmy jak najbardziej gotowi do stworzenia specyficznego magazynu tam gdzie rynek gejów jest odpowiednio duży", powiedziała brytyjskiemu dziennikowi "Times" Christie Hefner, dyrektor generalna amerykańskiej grupy medialnej, która wydaje „Playboy'a" i posiada również stację telewizyjną.
Grupa Playboy szuka sposobu na dywersyfikację swoich przychodów. Mimo 3 mln. sprzedaży, magazyn ledwo wychodzi na swoje. Grupa jest już obecna w dwóch dziedzinach nie mających związku z mediami: ubrania i akcesoria, szczególnie dla kobiet. Planuje również produkcję wideoklipów dla telefonów komórkowych.
Wg tygodnika „The Business", grupa Playboy mogłaby rozwinąć sieć sklepów w Europie, zaczynając od Londynu.
Sklepy z szyldem Playboy'a istnieją już w Las Vegas, Tokio et Melbourne. Produkty Playboy'a sprzedawane są na razie w Europie w dużych sklepach, jak Selfridges w Londynie czy Colette w Paryżu.