'Playboy' dla gejów
'Playboy' zamierza uruchomić może jeszcze w tym roku wersję dla gejów w Wielkiej Brytanii.
„Jesteśmy jak najbardziej gotowi do stworzenia specyficznego magazynu tam gdzie rynek gejów jest odpowiednio duży", powiedziała brytyjskiemu dziennikowi "Times" Christie Hefner, dyrektor generalna amerykańskiej grupy medialnej, która wydaje „Playboy'a" i posiada również stację telewizyjną.
Grupa Playboy szuka sposobu na dywersyfikację swoich przychodów. Mimo 3 mln. sprzedaży, magazyn ledwo wychodzi na swoje. Grupa jest już obecna w dwóch dziedzinach nie mających związku z mediami: ubrania i akcesoria, szczególnie dla kobiet. Planuje również produkcję wideoklipów dla telefonów komórkowych.
Wg tygodnika „The Business", grupa Playboy mogłaby rozwinąć sieć sklepów w Europie, zaczynając od Londynu.
Sklepy z szyldem Playboy'a istnieją już w Las Vegas, Tokio et Melbourne. Produkty Playboy'a sprzedawane są na razie w Europie w dużych sklepach, jak Selfridges w Londynie czy Colette w Paryżu.