Piotr Gąsowski w nowym programie TVP

12 marca o godz. 19.00 na antenie telewizyjnej Dwójki zadebiutuje 'Dubidu' - nowy muzyczny show z elementami quizu.

02.03.2006 01:45

Jego gospodarzem będzie Piotr Gąsowski, który poprowadzi widzów w muzyczną podróż w czasie, przypominającą zarówno słynne stare przeboje, jak i motywy niegdyś znane, ale dziś zapomniane. W programie znajd± się klipy filmowe i ciekawe materiały archiwalne, ale przede wszystkim - zabawa z zaproszonymi do studia gwiazdami, które rozwiązują muzyczne zagadki. Goście improwizują, śpiewają, tańczą i, razem z widzami, świetnie się bawią.

Do programu zapraszane są osoby znane z telewizji, artyści i wykonawcy związani z muzyką popularną oraz aktorzy filmowi i serialowi. W każdym odcinku bierze udział czworo gości, którzy tworzą dwie rywalizujące ze sobą drużyny. W poszczególnych odcinkach wystąpią m.in. Joanna Liszowska i Michał Milowicz, Magda Schejbal i Norbi, Katarzyna Zielińska i Marcin Prokop, Andrzej Krzywy i Patrycja Markowska, Joanna Koroniewska i Robert Rozmus, Sonia Bohosiewicz i Andrzej Nejman, Szymon Wydra i Anna Korcz, Majka Jeżowska i Skiba, Katarzyna Pakosińska i Witold Paszt, Joanna Jeżewska i Piotr Polk.

W programie pojawi się też band muzyczny (11-osobowy Young Band Piotra Kończala) i grupa taneczna („Volt” Agustina Egurroli).

„Dubidu” powstaje we współpracy Programu 2 Telewizji Polskiej z firmą Intergalactic. Kręcony jest w studio, w nowoczesnej scenografii, z udziałem publiczności. Czas emisyjny programu będzie wynosił ok. 55 minut. Całość reżyseruje Jan Kępiński, współtwórca takich programów jak „Szymon Majewski Show”, „Jestem jaki jestem”, „Dzieciaki z klasą”, „Pascal: po prostu gotuj”, „Ciao Darwin”, „Milionerzy”.

Emisja nowego przebojowego show zostanie wsparta ogólnopolską kampanią promocyjną, która wczoraj miała swoją premierę.

Od 1 marca na tablicach reklamowych w całej Polsce pojawią się plakaty informujące o emisji Dubidu. Frontlighty (6 x 3 m) pojawią się w największych miastach Polski (obszar GOP, Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Szczecin). Ich uzupełnieniem będą billboardy (5,04 x 2,38 m).

Kampanii zewnętrznej towarzyszyć będą ogłoszenia prasowe w dziennikach, dodatkach telewizyjnych do dzienników, tygodnikach oraz tv guidach (między innymi Gazeta Wyborcza, Gala, Wprost, SE TV, Imperium TV) w ogólnopolskich stacjach radiowych (Radio ZET, PR1), a także w internecie (WP, Gazeta.pl i inne). Kampania w prasie, radio i w internecie potrwa do 2 kwietnia.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)