Picie wina szansą na romans
Upodobanie do wina pewna francuska
firma postanowiła połączyć z szansą na romantyczną przygodę. Każda
butelka "Soif de Coeur" (pragnienie romansu) jest szansą na
spotkanie kogoś za pośrednictwem Internetu. Reszta jest już sprawą
Amora...
21.06.2007 | aktual.: 21.06.2007 13:40
Na każdej butelce znajduje się kod, który należy wprowadzić na specjalnej stronie internetowej i być może znaleźć idealnego partnera. Wino "Soif de Coeur" jest sprzedawane w supermarketach we Francji, Belgii i Szwajcarii, a wkrótce ma się tez pojawić w Japonii i Rosji.
Oprócz kodu, nabywca wina podaje w Internecie swój wiek, płeć i trochę innych informacji. Internetowa firma Imaginform kojarzy go następnie z kimś, kto również kupił "Soif de Coeur".
Okazało się, że z tego poszukiwania partnera za pomocą wina i Internetu najczęściej korzystają panie w wieku 30-40 lat, ale zdarzają się i panowie w wieku 80 lat, choć nie wiadomo, czy udało im się kogoś znaleźć. Firma Imaginform nie podaje szczegółów, ale twierdzi, że system funkcjonuje.