Pepsi sponsoruje Live Earth
Firma Pepsi została jednym z największych sponsorów planowanego na 7 lipca koncertu Live Earth.
Poprzez sponsoring imprezy firma chce podkreślić oraz zwiększyć wśród klientów świadomość swojego zaangażowania w kwestie związane z ochroną środowiska naturalnego.
To także element rywalizacji z odwiecznym konkurentem jakim jest Coca-Cola. Rywal Pepsi w ubiegłym tygodniu ujawnił plany dotyczące zmniejszenia konsumpcji wody i energii. Tymczasem Pepsi zapowiedziało rozszerzenie przyjaznych dla środowiska działań.
Pepsi ogłosiła również, że w tym roku na rynku pojawi się 35 różnych projektów jej puszek, a zaprojektują je sami klienci firmy. Stworzony zostanie również specjalny projekt z logo Live Earth.
Live Earth to globalny koncert, który odbędzie się jednocześnie w Londynie, Nowym Jorku, Sydney, Rio de Janeiro, Szanghaju, Tokio i Johannesburgu. Ma on rozpocząć światową kampanię ekologiczną, zwracającą uwagę na zagrożenia wynikające ze zmian klimatu i efektu cieplarnianego. Udział zapowiedziały największe gwiazdy światowej muzyki.