Pepsi Max: maximum smaku bez cukru

Na początku stycznia rozpocznie się nowa kampania Pepsi Max pod
hasłem: "Maximum smaku bez cukru". Działania reklamowe zaplanowano
w telewizji, internecie, outdoorze oraz na ambient mediach.
Przewidziano także promocje konsumenckie.

Zaplanowane na 2008 rok działania marketingowe dla Pepsi Max są spójne z globalną filozofią marki, którą producent konsekwentnie wprowadza od 2006 roku. Kampania przebiegnie dwutorowo: działania ATL będą komunikowały funkcjonalne cechy napoju, natomiast działania na ambient mediach mają na celu zbudowanie emocjonalnej więzi z konsumentem.

- Komunikację kierujemy do mężczyzn w wieku 20 - 29 lat, lubiących ekstremalne wyzwania i unikających rutyny w codziennym życiu. Ludzi, którzy lubią dobrą zabawę, cieszą się każdym dniem i we wszystkim co robią są kreatywni i wyjątkowi - mówi Aleksandra Kaszkowiak, Senior Brand Manager Pepsi Cola General Bottlers Poland.

Kampania telewizyjna rozpocznie się na początku stycznia i potrwa dwa miesiące.

Dwudziestosekundowy spot będzie można zobaczyć w Polsacie, TVN, TV4, MTV, Vivie, VH1, Polsacie Sport, 4 Fun TV oraz na kanałach tematycznych i w kinach.

W kampanii outdoorowej zaplanowanej na styczeń, zostaną wykorzystane citylighty, backlighty i siatki w ośmiu głównych miastach Polski. Kampania internetowa wesprze działania ambientowe na przestrzeni pierwszego kwartału 2008 roku. Pepsi Max będzie obecna m.in. na Onet.pl, Gazeta.pl, Gadu-Gadu, Interii, o2 i portalach lifestyle'owych dla mężczyzn.

W ramach kampanii podjęte zostaną także działania promocyjne oparte na ambient mediach wykorzystujące m.in. narzędzia marketingu szeptanego, virali i samplingu.

Za działania wizerunkowe oparte na ambient mediach, odpowiedzialna jest Agencja Brainshop U-boot. Kreację do kampanii telewizyjnej, outdoorowej oraz do materiałów POS przygotowała Agencja BBDO. Twórcą kampanii internetowej wraz z odsłoną strony www.maxmisja.onet.pl jest Agencja Digital One, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, natomiast za działania PR Agencja Partner of Promotion.

Źródło artykułu: WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Wypadek w Krakowie. Nie żyje starszy mężczyzna
Wypadek w Krakowie. Nie żyje starszy mężczyzna
Wypadek na DK11 pod Lublińcem. Zderzenie się trzech pojazdów
Wypadek na DK11 pod Lublińcem. Zderzenie się trzech pojazdów
Izraelska firma ma pomóc znaleźć złodziei z Luwru?
Izraelska firma ma pomóc znaleźć złodziei z Luwru?
Andrzej Kołakowski nie żyje. Pożegnał go Karol Nawrocki
Andrzej Kołakowski nie żyje. Pożegnał go Karol Nawrocki
Rosja zaostrza przepisy karne. Za dywersję będą karać już 14-latków
Rosja zaostrza przepisy karne. Za dywersję będą karać już 14-latków
Tragedia w żłobku w Kołobrzegu. Prokuratura o nowych ustaleniach
Tragedia w żłobku w Kołobrzegu. Prokuratura o nowych ustaleniach
"Złamię mu nogi". Rumuńska europosłanka grozi Wołodymyrowi Zełenskiemu
"Złamię mu nogi". Rumuńska europosłanka grozi Wołodymyrowi Zełenskiemu
Chamenei drwi z Trumpa. "Niech dalej śni"
Chamenei drwi z Trumpa. "Niech dalej śni"
Eksplozje na Nord Stream. Strona polska nie odwoła się od decyzji sądu
Eksplozje na Nord Stream. Strona polska nie odwoła się od decyzji sądu
Trump atakuje kolejnego prezydenta. "To szaleniec"
Trump atakuje kolejnego prezydenta. "To szaleniec"
Pogrzeb Marcina zagryzionego przez psy. Zaskakujące wyznanie księdza na kazaniu
Pogrzeb Marcina zagryzionego przez psy. Zaskakujące wyznanie księdza na kazaniu
Andrzej Duda o nowej posadzie. "Dziękuję panu prezesowi"
Andrzej Duda o nowej posadzie. "Dziękuję panu prezesowi"