Pepsi Max: maximum smaku bez cukru
Na początku stycznia rozpocznie się nowa kampania Pepsi Max pod
hasłem: "Maximum smaku bez cukru". Działania reklamowe zaplanowano
w telewizji, internecie, outdoorze oraz na ambient mediach.
Przewidziano także promocje konsumenckie.
21.12.2007 | aktual.: 08.01.2008 13:52
Zaplanowane na 2008 rok działania marketingowe dla Pepsi Max są spójne z globalną filozofią marki, którą producent konsekwentnie wprowadza od 2006 roku. Kampania przebiegnie dwutorowo: działania ATL będą komunikowały funkcjonalne cechy napoju, natomiast działania na ambient mediach mają na celu zbudowanie emocjonalnej więzi z konsumentem.
- Komunikację kierujemy do mężczyzn w wieku 20 - 29 lat, lubiących ekstremalne wyzwania i unikających rutyny w codziennym życiu. Ludzi, którzy lubią dobrą zabawę, cieszą się każdym dniem i we wszystkim co robią są kreatywni i wyjątkowi - mówi Aleksandra Kaszkowiak, Senior Brand Manager Pepsi Cola General Bottlers Poland.
Kampania telewizyjna rozpocznie się na początku stycznia i potrwa dwa miesiące.
Dwudziestosekundowy spot będzie można zobaczyć w Polsacie, TVN, TV4, MTV, Vivie, VH1, Polsacie Sport, 4 Fun TV oraz na kanałach tematycznych i w kinach.
W kampanii outdoorowej zaplanowanej na styczeń, zostaną wykorzystane citylighty, backlighty i siatki w ośmiu głównych miastach Polski. Kampania internetowa wesprze działania ambientowe na przestrzeni pierwszego kwartału 2008 roku. Pepsi Max będzie obecna m.in. na Onet.pl, Gazeta.pl, Gadu-Gadu, Interii, o2 i portalach lifestyle'owych dla mężczyzn.
W ramach kampanii podjęte zostaną także działania promocyjne oparte na ambient mediach wykorzystujące m.in. narzędzia marketingu szeptanego, virali i samplingu.
Za działania wizerunkowe oparte na ambient mediach, odpowiedzialna jest Agencja Brainshop U-boot. Kreację do kampanii telewizyjnej, outdoorowej oraz do materiałów POS przygotowała Agencja BBDO. Twórcą kampanii internetowej wraz z odsłoną strony www.maxmisja.onet.pl jest Agencja Digital One, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, natomiast za działania PR Agencja Partner of Promotion.