Trwa ładowanie...
d3am312

Paulini słodzą wiernym

Sanktuarium maryjne w Leśniowie ma swoje firmowe czekolady. Na opakowaniu herb paulinów, a w środku mapka dojazdu. To pierwszy w Polsce przykład takiej promocji Kościoła.

d3am312
d3am312

Mleczna paulińska, Orzechowa przeorska, Żarecka z pomarańczami - nazwą nawiązują do klasztoru i okolic Leśniowa.

Tabliczka kosztuje pięć złotych i jest sprzedawana w przyklasztornej kawiarni, choć ojcowie planują dystrybucję także na Jasnej Górze. I zapowiadają, że na tym nie koniec marketingowej promocji świętego miejsca.

aj

d3am312
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3am312
Więcej tematów