Trwa ładowanie...
d1ggsbs

Paulini słodzą wiernym

Sanktuarium maryjne w Leśniowie ma swoje firmowe czekolady. Na opakowaniu herb paulinów, a w środku mapka dojazdu. To pierwszy w Polsce przykład takiej promocji Kościoła.

d1ggsbs
d1ggsbs

Mleczna paulińska, Orzechowa przeorska, Żarecka z pomarańczami - nazwą nawiązują do klasztoru i okolic Leśniowa.

Tabliczka kosztuje pięć złotych i jest sprzedawana w przyklasztornej kawiarni, choć ojcowie planują dystrybucję także na Jasnej Górze. I zapowiadają, że na tym nie koniec marketingowej promocji świętego miejsca.

aj

d1ggsbs
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ggsbs
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj