Patch zaszkodził Outlookowi?

Kilka dni temu pisaliśmy o tym, że udostępnione w kwietniu łatki dla produktów Microsoftu zakłócają pracę oprogramowania firmy HP. Teraz okazało się, że patche szkodzą również jednemu z programów koncernu z Redmond - klientowi pocztowemu Outlook Express.
Z relacji użytkowników OE, publikowanych na oficjalnym forum Microsoftu - http://support.microsoft.com/newsgroups/newsreader.aspx?pg=3&cat=&lang=en&cr=us&guid=&sloc=en-us&dg=microsoft.public.outlookexpress.general&fltr=, wynika, że po zainstalowaniu uaktualnień dla programu pojawiły się poważne problemy z korzystaniem z klienta poczty. Użytkownicy mają problemy z dostaniem się do książki adresowej, otwieraniem i wysyłaniem niektórych wiadomości ( w szczególności dotyczy to e-maili przechowywanych w folderze Niewysłane ) oraz korzystaniem z szablonów.

21.04.2006 17:38

Przedstawiciele Microsoftu poinformowali, iż badają doniesienia o problemach - na razie nie udało im się ich potwierdzić.

Uaktualnienie dla programu Outlook Express udostępnione zostało w poprzedni wtorek, wraz z kilkoma innymi łatkami dla produktów Microsoftu ( pisaliśmy o nich w tekście "Krytyczna dziura w IE wreszcie załatana" - http://www.pcworld.pl/news/91867.html ). Zadaniem patcha dla OE było usunięcie błędu związanego z obsługą książek adresowych w formacie .WAB. Z informacji dostarczonych przez Microsoft wynika, że błąd ten mógł posłużyć zdalnemu napastnikowi do przejęcia pełnej kontroli nad systemem.

Warto przypomnieć, że patch dla OE nie jest jedynym kłopotliwym uaktualnieniem z kwietniowego pakietu - kilka dni temu pisaliśmy - http://www.pcworld.pl/news/92116.html o tym, że po zainstalowaniu jednej z łatek pojawiają się problemy z uruchamianiem aplikacji firmy HP, ułatwiających zarządzania drukarkami, aparatami cyfrowymi i skanerami.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)