'Party' sprzedaje się coraz lepiej
Sprzedaż czwartego wydania dwutygodnika "Party. Życie gwiazd"
(Edipresse Polska) wyniosła 438 089 egz. przy nakładzie na poziomie
480 000 egz. - wynika z danych własnych wydawcy, które musi jeszcze
zatwierdzić Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. To najwięcej
spośród czterech dotychczas wydanych numerów magazynu.
Pierwsze wydanie pisma "Party. Życie gwiazd", które ukazało się na rynku 8 października osiągnęło sprzedaż wynoszącą 377 658 egz., drugie - 380 093 egz., a trzecie - 418 788 egz.
Dla porównania, we wrześniu br. średnia sprzedaż ogółem również wydawanego przez Edipresse Polska dwutygodnika "Viva!" wyniosła dane egz., a sprzedaż tygodnika "Gala" (G+J Polska) - dane egz. (dane ZKDP).
Przed ukazaniem się pierwszego numeru "Party. Życie Gwiazd" wydawnictwo Edipresse Polska deklarowało, że oczekuje średniej sprzedaży tytułu na poziomie 180 tys. egz.
Cena pisma od pierwszego wydania wynosi 1,99 zł.