Parolotna zdobyła budżet Empiku

Agencja Paralotna zwyciężyła w przetargu na obsługę marki Empik w okresie świąt Bożego Narodzenia.

26.10.2006 07:10

Przetarg obejmował przygotowanie i późniejsze przeprowadzenie multimedialnej kampanii z wykorzystaniem wielu różnych mediów i kanałów komunikacji, takich jak np.: prasa, outdoor, ambient media, radio czy Internet.

- Paralotna odpowiedzialna będzie za przygotowanie i skuteczną implementację strategii komunikacji wraz z opracowaniem wszystkich elementów kreacji w poszczególnych mediach i koordynacją całości działań dla marki w okresie Świąt Bożego Narodzenia – mówi Michał Leszczyński client service & strategic director Agencji Paralotna.

Kampania rusza pod koniec listopada.

Będzie to pierwsza od kilku multimedialna kampania z wykorzystaniem elementów kampanii wizerunkowej dla marki Empik.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)