PolskaOstrzegą, że drogo

Ostrzegą, że drogo

21.07.2003 02:45, aktual.: 21.07.2003 06:55

Już wkrótce pracownik Telekomunikacji
Polskiej może nas telefonicznie ostrzec, że nasze rachunki
niepokojąco rosną - informuje "Głos Szczeciński".

System "wczesnego ostrzegania" TP, jest obecnie testowany. Jesienią usługa ma być świadczona w całym kraju. Do niektórych abonentów może więc zadzwonić pracownik TP i poinformować, że z ich aparatu zarejestrowano połączenia z numerami za granicą lub z nr 0-700, w związku z czym rachunek będzie wyższy.

Telekomunikacja nie sprawdzi oczywiście wszystkich abonentów. Nie do końca wiadomo jest też, co rozumie pod pojęciem "nadmiernie wysoki rachunek".

"Przykładowo, jeśli klient co miesiąc płaci za telefon około 70 zł, a nagle jego rachunek może wynieść 150 zł, to już jest dla nas podstawą do poinformowania o wzroście opłat. Trudno dokładnie określić, kiedy abonent otrzyma od nas informację. Myślę jednak, że w przypadku, gdy rachunki mogą wzrosnąć o 100 procent, klient będzie o tym wiedział"- zaznacza Piotr Kostrzewski, rzecznik prasowy TP z Poznania.

Można spodziewać się, że co miesiąc pracownicy TP dzwonić będą do kilkunastu tysięcy abonentów. Rzecznik TP zapewnia, że nie spowoduje to wzrostu cen połączeń czy abonamentu.

"Usługa jest bezpłatna. Liczymy, że dzięki niej spadnie liczba reklamacji rachunków, w związku z czym zaoszczędzimy na kosztach, które musimy ponosić, by wyjaśnić każdą skargę"- tłumaczy Kostrzewski.

Źródło artykułu:PAP
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także